Gjest Skrevet 17. mai 2007 #1 Skrevet 17. mai 2007 uff SKIKKELIG kipt å sitte hjemme og lese på 17mai!!!! *sutre *sutre *sutre Jeg skal virkelig unne meg en skikkelig kose dag, etter alle eksamene er ferdige. Noen andre som sitter inne og pugger denne dagen?
Mammapudding Skrevet 17. mai 2007 #2 Skrevet 17. mai 2007 Hei:) Ja jeg sitter også inne og leser og skriver, har hjemmeeksamen som startet i går så det blir ikke noe feiring av 17.mai på meg heller i år. Men etter siste eksamen er ferdig 11.juni skal jeg på spa og feire at ferien har startet, så jeg prøver å tenke på det når jeg er supersliten:) Lykke til med eksamen imorgen:)
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 hei, tusen takk!! lykketil til deg også! hørtes deilig ut med spa tur. har lest i hele dag, men det er ikke lett å få alt til å sitte. For bare håpe på litt flax med spørsmålene imorgen...
Mammapudding Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Takk takk:) Skal krysse fingrene for at du er heldig med spørsmålene i morgen:)
Gjest Skrevet 18. mai 2007 #7 Skrevet 18. mai 2007 Hei, tusen takk! deilig å være ferdig med den eksamen. Gikk ok..
Mammapudding Skrevet 18. mai 2007 #8 Skrevet 18. mai 2007 Kjempebra:) Vil tro det er deilig å være ferdig, jeg skal i alle fall juuuble når 11.juni er over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå