Gå til innhold

7 mnd, begynt å være urolig om natten

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan det være tenner? Kjenner eller ser ingen, men de kan vel plages av de allikevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er når de bryter opp de virkelig plages, når de syne er det verste over....iallfall på de første tennene.

Vel, lillegutt er iallfall kjempeform på dagen men veldig urolig om natten når han får tenner, så det er veldig mulig det er det som din også plages med.

Skrevet

Phu, i natt har han vært helt forferdelig, våknet hver halvtime å grått. Jeg tok han opp til meg i sengen, og der har han ligget og vridd seg i hele natt, tror ikke jeg har sovet mange minuttene. Han plages tydeligvis av noe. Kan jeg gi han en Paracet kanskje?

Skrevet

Høres kjent ut ... tror det er tenner på vei her også... 7 mnd er mini;)

VI GA PARACET DEN ENE NATTA.. DA SOV HAN SÅ GODT SÅ.. Tror det skal gå greit, men man skal vel ikke gjøre det til en vane..men de har jo godt av å sove også disse små..så hvis det pågår lengw ville jeg gjort det en natt i hvertfall.. så blir dere uthvilt alle mann:)

Skrevet

Her har guttungen vært veldig plaget av tenner helt siden han var 3 mnd :( Jeg tok det opp med legen og han var rimelig klar på at paracet var eneste løsningen når dette pågikk så intenst over flere netter. Han mente jeg gjorde guttungen en bjørnetjeneste ved å være så restrektiv og redd for paracet. Skulle ikke gi mye og over lengre tid selvfølgelig, men en tabl innimellom så vi fikk en natts søvn begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...