Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Del Skrevet 16. mai 2007 jeg er ikke helt sikker enda på om jeg spotter,det ligner mer på en liten mens.skulle tro jeg hadde mens på den 3 dagen ca etter mengden,kansje 4.jeg begynte å blø i går utpå ettermiddagen,da kom d bare bittelitt blod blandet med slim.i dag har jeg blødd litt mer,d kommer 2 små flekker med vanlig(?) blod på bindet på ca 4-5 cm pr.stk + at jeg har tisset litt blod,ikke mye,bare litt.nå,de siste dobesøkene i kveld har jeg ikke tisset blod,d kommer lite på bindet også.kansje jeg holder på å bli ferdig,jeg håper d! Det som er så rart er at dette blodet ikke lukter noe! Jeg trodde d skulle lukte mens,men d gjør d ikke! Det lukter ingen verdens ting! Jeg kuttet ut pillen helt brått fredagen den 11.5,pga mistanke om graviditet,siste tabl tok jeg torsdag 10.5.så,i helga fikk jeg noen skikkelig ubehagelige mensmurringer,kjente d i nedre del av magen og i nedre del av ryggen...alle symtomene jeg har hatt har jeg enda,ømme bryst,skarpere blodårer enn vanlig på hele kroppen,såre brystvorter,halsbrann,sure oppstøt,halveis forstoppelse,noen ganger vondt i egglederne,kjennest ut som om noe strekkes,f.eks en sene.i går kveld oppdaget jeg at jeg er så ømm i nedre del av magen,vondt å trykke på,selv om jeg ikke trykker hardt.Jeg tenkte nå i kveld at d kansje er blærekatarr jeg har,men tviler,d svir jo ikke når jeg tisser,verken før,under eller etter tissingen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9322942-vet-noen-her-om-spott-skal-lukte-noe/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå