Gå til innhold

vet noen her om "spott" skal lukte noe?

Anbefalte innlegg

jeg er ikke helt sikker enda på om jeg spotter,det ligner mer på en liten mens.skulle tro jeg hadde mens på den 3 dagen ca etter mengden,kansje 4.jeg begynte å blø i går utpå ettermiddagen,da kom d bare bittelitt blod blandet med slim.i dag har jeg blødd litt mer,d kommer 2 små flekker med vanlig(?) blod på bindet på ca 4-5 cm pr.stk + at jeg har tisset litt blod,ikke mye,bare litt.nå,de siste dobesøkene i kveld har jeg ikke tisset blod,d kommer lite på bindet også.kansje jeg holder på å bli ferdig,jeg håper d! Det som er så rart er at dette blodet ikke lukter noe! Jeg trodde d skulle lukte mens,men d gjør d ikke! Det lukter ingen verdens ting! Jeg kuttet ut pillen helt brått fredagen den 11.5,pga mistanke om graviditet,siste tabl tok jeg torsdag 10.5.så,i helga fikk jeg noen skikkelig ubehagelige mensmurringer,kjente d i nedre del av magen og i nedre del av ryggen...alle symtomene jeg har hatt har jeg enda,ømme bryst,skarpere blodårer enn vanlig på hele kroppen,såre brystvorter,halsbrann,sure oppstøt,halveis forstoppelse,noen ganger vondt i egglederne,kjennest ut som om noe strekkes,f.eks en sene.i går kveld oppdaget jeg at jeg er så ømm i nedre del av magen,vondt å trykke på,selv om jeg ikke trykker hardt.Jeg tenkte nå i kveld at d kansje er blærekatarr jeg har,men tviler,d svir jo ikke når jeg tisser,verken før,under eller etter tissingen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9322942-vet-noen-her-om-spott-skal-lukte-noe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...