Gå til innhold

Kanskje ikke alltid så lurt å teste tidlig......

Anbefalte innlegg

Jeg testet før ikm, og var glad for å finne ut at testen var positiv. Så begynte jeg å blø, men hadde fortsatt positiv g-test. Tok etter et par dager blodprøve hos lege og hun sa hcg-nivået var så lavt at det tydet på en graviditet der egget var befruktet men ikke festet seg, og dermed ble støtt ut. Jeg rakk å tenke og gruble så utrolig mye på om jeg var gravid eller ikke, og måtte innstille meg på nytt mange ganger. Ble ganske sliten egentlig. Så neste pp skal jeg ikke teste før ikm. Det skapte så utrolig mye usikkerhet. Tror jeg skal vente til uteblitt mens. Så slipper jeg å vite dersom det går galt. Det er selvfølgelig sikkert andre som føler annerledes omkring det. Måtte bare lufte tankene litt. Vil gjerne gratulerer til dere som faktisk ble gravide denne måneden! Håper jeg følger hakk i hæl neste måned:)

Fortsetter under...

Jeg har tenkt akkurat det samme selv også. Legen min sa at veldig mange er gravide i en kort stund, men får aldri vite det fordi svangerskapet blir avsluttet etter kun få dager. Dermed får man TR og aner ingenting om hva som har skjedd. Jeg har selv hatt en SA, og tror jeg ville ha blitt stressa om jeg fulgte så nøye med.

Lykke til neste måned!

DET er et godt raad! Har opplevd det to ganger, og det er jo bare aa oedelegge ukesvis for seg selv, med en jojokarusell av foelelser og saa lurer man paa hvor de mnd ble av... Helt enig og jeg er ogsaa kjipere paa testing naa, da jeg blir lett befruktet, men det ikke saa lett fester seg tydeligvis... Meeeeeeeeeeen vi kommer i havn til slutt vette, med testing over IKM. Lykke til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...