tulla79 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Er så lei av at absolutt alt må bli kommentert.....! Det er faktisk MIN unge,,,jeg bestemmer(selfølgelig pappaen og:)) De skal jo blande seg med alt fra hva han får å spise,,hva han ikke får å spise... Klær osv!!!!!! Arggggggggggh!!!!!!!!!!!!!!!! Det er sånn at av og til føler jeg at jeg alltid må forsvare meg...!!!! Dritt lei!!! Det er vel sånn det bare er...er kjempegla i alle sammen...Men er så lei av å høre ---det gjorde jeg,,,det gjorde hun med sin...det gjorde ikke jeg!!! måtte bare få ut litt!! Sikkert ikke mange som skjønner dette innlegget
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skjønner! Jeg har ik problemet med svigers da men, sånn folk generelt sett. Alle mulige, både ukjente og kjente, skal kommentere og belære!!!
Fødemaskinen Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jaaaaa!!!! Jeg irriterer meg over svigermonster! BIG time! Alltid noe å plukke på, uansett. Siste nytt var da hun oppdaget at tassen hadde litt stramme sokker. `Å hjelpes, nå har mamma tatt på deg altfor stramme sokker!` Så ser monsteret på meg og fortsetter `Du vet at de kan få koldbrann av så stramme sokker, i verste fall må han amputere...` For en uke siden presterte hun og mene at jeg måtte tvinge ham til å spise, fordi han var altfor liten. Jeg måtte lære ham å like mat ved å presse i ham maten.... Sukk... Så spør hun hver gang vi møtes om han får nok mat... Tror jeg blir gaaal. Så ja, jeg vet godt hva du snakker om. Og samme hva folk sier, greier jeg ikke å tro at det `bare er godt ment`. Det går faktisk an å ha litt tillit til andre mennesker. Jeg gjør jo som best jeg kan for sønnen min.
meg og jentene Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Jeg får kommentarer fra den eldre generasjon om at jeg skjemmer bort tulla mi.... Fordi jeg ikke lar henne ligge å grine lenge før jeg plukker henne opp. Etter jeg selv fikk barn har jeg ihvertfall lært at man ikke skal blande seg i andres oppdragelse!
Nicita73 Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Ikke foreldre eller svigerforeldre, men oldeforeldre, de får jeg fnatt av. Om han sutrer så er det sikkert fordi han ikke får nok mat, om han sutrerer er det nok fordi han ikke får kjærlighet nok, om han sutrer er det nok fordi han ikke har fått sovet nok, eller at jeg er for stresset med han, det er stakkar ungen stakkar unge så fort det kommer en lyd ut av han, føler meg som den dårligste mor i verden. Er sånn at jeg nesten ikke orker å dra til de, akkurat som lillegutt merker noe også, for han blir ekstra sutrete når vi kommer til de, oldeforeldre på begge sider faktisk, kanskje han ikke liker gamle mennesker;) Ellers forguder de han da, første oldebarn, det er helt klart stas, men det kan bli litt slitsomt, spesielt da han har en fetter som er 5 uker yngre, som er roligheten selv, de sammenligner og min er en helt annen type. Men men, de mener jo ikke noe vondt med det da.
Duddlidu Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Jeg har ingen problemer med mine foreldre/svigers, heldigvis! Hehe, men jeg kom på en hendelse på venteværelset til legen når jeg skulle på 6 ukers kontrollen. Lillegutt hadde mye vondt i magen (melkeallergi, men det viste jeg ikke da) Så han skrek og skrek, hadde akkuratt fått mat, men skrek alikevel. Så sitter det et par gamle skrukker ved siden av meg å kommer med alle ideer om hvorfor han gråter. "Han er nok litt trøtt".. neida, sier jeg, han har vondt i magen... "Han er nok kanskje litt varm"... neida, sukker jeg.. han har vondt i magen, blir nok litt varm av å skrike. Så da ble de enige sammen om at han er nok sulten!... Neida, sukket jeg, HAN har VONDT i magen og begynte å bli irritert. "Gi han mat da!, sa de oppgitt til meg. Og da ga jeg meg, og lillegutt fikk pupp igjen. "Det var det vi sa! Han var sulten!" Da puppen var ferdig, så var det på'n igjen med skriking. Makan til å blande seg borti andres ting, ble temmelig provosert, og hadde de ikke vært gamle skrukker så hadde jeg blitt sint tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå