Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Ryanair har i kveld lagt ut 1 million gratisbilletter! Så, ferie, here I come!
Fødemaskinen Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Herregud, er det sant. Tittet innom, men det var så billig at jeg ikke trodde det nesten. Hva er catchen? Hmmm...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 17. mai 2007 #3 Skrevet 17. mai 2007 Hærre...får jo tur/retur Torp-London til 2 kroner!!!
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Det er ingen hake, det er ikkno tull. Jeg har flydd med Ryanair i flere år og de har stadig nye kampanjer... Sist jeg var i London betalte jeg totalt 2000 kr for fly tur retur og hotell i 5 dager, for 2 personer!!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 hehe, og her betaler jeg for en veldig billig en til Oslo for 1500 :-p
Sylteflesk Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 Catchet er jo at du må betale avgifter i tillegg, så gratis blir det ikke. Dessuten flyr de til og fra Sandefjord, men kaller det Oslo selv om man må sitte to timer på flybussen hver vei. Det er bare lov å ha med 15 kilo bagasje. Hvis flyet blir innstilt, fraskriver de seg alt ansvar og lar folk gladelig sitte igjen på flyplasser rundt om i Europa. De ansatte har dårlige arbeidsforhold og jobber så mye at sikkerheten ombord er en vits. Skal dere absolutt fly billig er Norwegian mye bedre.
Gjest Skrevet 17. mai 2007 #7 Skrevet 17. mai 2007 Elze; Kanskje du er litt dårlig opplyst. De gir bort 1 million GRATIS billetter. Ingen avgifter etc denne gangen. Les skikkelig på vilkårene. Det er Sandefjord men for meg som er drammenser er det kortere enn til Gardermoen, passer meg finfint. Jeg må nemlig sitte 2,5 timer på flybuss fra hjemme hos meg til gardermoen, 1 time til Sandefjord. Dersom flyet blir innstilt vil man måtte vente ja, men man får neste fly hjem, vederalgsfritt. (disse vilkårene igjen vet du?!) De ansatte som jobber på flyene til og fra Norge jobber nå ihht den norske arbeidsmiljøloven da det var et kritere for at de fremdeles skulle få fly i landet. Så dersom man vil fly billig eller slik aom akkurat nå GRATIS, så er Ryanair tingen... Men det er jo selvfølgelig enkelte perioder det ikke er gratis, som fesk midt i fellesferien. De er da ikke dumme heller. Skal man være sikker så skal man lese vilkår og tider gratisbillettene kan benyttes FØR man kjøper. Men de aller fleste oppegående mennesker sjekker faktisk sånt.
haater husarbeid Skrevet 17. mai 2007 #8 Skrevet 17. mai 2007 Ryanair??? Sett programmet om hvordan de driver eller?? NEI TAKK hehe. Skeptisk......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå