Gå til innhold

Hvordan behandle senebetennelse i hoften?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Er det noen som har erfaring med behandling av svært ubehagelgi senebetennelse i hofta tidlig i svangerskapet? Jeg kan ikke bruke betennelsesdempende medisiner. Kortison ønsker jeg også å unngå. Jeg har prøvd kopping, men er litt redd for at det kan bli litt sterk kost for spiren. Det gjør nemlig veeeelding vondt. Samme med akupunktur. Man skal jo ikke sette så mye nåler i den første tiden uansett, har jeg hørt.

Kjerringråd eller andre råd mottas med stor TAKK !! Ser med gru på hvordan dette kan utvikle seg i fortsettelsen.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet????

Skrevet

Jeg har slitt med senebetennelser i armene og har brukt både akupunktur og massasje. Men har vært fin nå mens jeg har en spire. Det eneste jeg kan tenke på er dyptgående massasje, men du må si ifra til fysioterapeuten at du er gravid, for da må hun tilpasse behandlingen. Har dessverre ingen andre råd, men du kan ta det opp med legen og se hva h*n sier.

Skrevet

Jeg bruker fotsoneterapi for min betennelse i bekkenet og hofta...de bruker spesialbehandling på gravide...fungerer helt glimrende...venninna mi gikk til fotsoneterapauten hele svangerskapet pga av kranglete bekken og hun fikk bedre virkning enn hva betennelsedempende ga henne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...