mariala Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Var med pia mi på 8 mnd i svømmehallen. hadde bare bleien på ho. Hva mener dere er skikk og bruk? Badedrakt på, eller?
silhah og emilie Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 vet ikke så mye om skikk og bruk men vi hadde på snuppa badedrakt fordi hun var så søt i den:p
Jente89 ♥ Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Man MÅ ikke ha badedrakt på.. det er jo opp til vær enkelt. Jeg kjøpte badedrakt til jenta vår da hun var 6mnd, fordi hun skulle være fin i bassenget men man må jo ikke ha. men Badebleie må man jo ha uansett da..
Duddlidu Skrevet 17. mai 2007 #4 Skrevet 17. mai 2007 Nå har jeg riktignok gutt, men jeg vil nå påstå at så små barn/babyer uansett ikke er påkrevd noen badedrakt altså, så sant man ikke har lyst til å ta den på av egne grunner. Jeg tror ingen reagerer på at ei lita jente på 8 mnd bare har på seg en badebleie eller badetruse. Ta på det du synes er praktisk eller fint du, det viktigste er jo at man stopper mulige lekasjer.
lana<3 Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Hva!!! kan man kjøpe badedrakt til babyer det visste jeg ikke....her som vi går på babysvømming har jeg ikke sett en eneste badedrakt verken på de som går før oss eller de som går på småbarnsvøming etter oss...de som arrangerer svømmingen selger kun badebukser til babyene...har blitt tre badebukser til nå...kanskje badedrakt neste gang....hvor i granskauen kjøper man badedrakter til babyer??
Anonym bruker Skrevet 17. mai 2007 #6 Skrevet 17. mai 2007 De anbefaller ikke badedrakt i min svømmehall. Babyerne blir ekstra kolde av den våte drakt som stikker over vannet. Likesom at badebukse/bleie ska av med engang babyen kommer op af vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå