Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om babyen kan få magevondt av vi kombinerer mm og mme? Og hvor mye maltekstrakt som er anbefalt å gi daglig? Lurer på om det kan være malten barnet mitt får mageknip av....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange babyer får lett vondt i magen av og blande sånn

noen babyer får også vondt av malten.

hvorfor gir du malt? treg mage? har du forsøkt sviskesaft?

Skrevet

Gutten din er jo ikke mange ukene gammel. Det er veeeeldig vanlig med litt mageknip i starten. Det har nok de aller fleste her inne vært med på.

Skrevet

Vi gir malt i mme fordi han får treg mage hvis ikke. Hvordan gir vi sviskesaften da? Er den bedre for magen enn malten?

Skrevet

Jeg har aldri gitt malt.. Er det noe man MÅ gi når man gir mme og grøt? Småen får mme innimellom når jeg ikke har nok, men har aldri gitt malt.. Hvor gamle må de være før man gir dem sviskesaft?

Skrevet

Ja, det er sant...mageknip er vanlig de første ukene. Men nå er han snart 6 uker. Når jeg kun ammet så fikk han bare mageknip hvis jeg hadde spist noe han fikk luft av. Men det har jeg ikke spist nå. Må gi mme nå en liten stund til jeg får opp melkeproduksjonen igjen etter brystbetennelsen. Derfor lurte jeg på om de er kombinasjonen av de to melkene som gjorde at han fikk magevondt?

Skrevet

jeg har bare gitt sviskesaft jeg. aldri malt. men jeg vet ikke helt om jeg ville gitt det når de er så små. spør helsesøster først ihverfall. minifom (eller noe) kan kjøpes på apoteket. uten dukomtert efekt (jeg syns ikke det hjalp, men vet om folk som sverger til det)

sukker vann går også ann.

men som tidligere nevnt så har babyer mye vondt i magen.

ville vel prøvd og ikke brukt mme.

og husket på og rape vær gang. det er utrolig viktig.

Skrevet

Det kommer ikke av at han svelger mye luft når han drikker fra flaske da? Dr browns flaske syns jeg er super. Har aldri hørt/opplevd at de kan få mageknip av å blande. Eventuelt kan det være at du må bytte mme-merke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...