Gå til innhold

Ny, 39 år fra Bergen

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Så flott at det finnes en del "modne gravide". Har to barn fra før, men yngstemann er nesten ni. Veldig rart å begynne igjen - og kan nesten ikke tro det er sant at jeg er gravid. Vi har egentlig bare prøvd i 2-3 måneder, og var sikker på at det ville ta tid siden jeg nå nærmer meg 40. Men hvis dette bare går bra nå, så.... Har termin 19. januar, så det er jo veldig tidlig enda, da. Man hører jo så mye om at risikoen for både det ene og det andre øker kraftig i takt med alderen. Hvordan er det med dere? Brukte dere lang tid på å bli gravid?

sicama

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,å velkommen som ny du også.

først må jeg få gratulere med dagen.

jeg er 41 år,og ble gravid etter et opphold med prev.så det kan gå fort i svingene selv for oss,hehe.

risikoene kan være så mange,men velger å tro at det er fåtallet som opplever det,har vel litt med opptimisemen min å gjøre:)

trist dag i trondheim foresten,det brenner kraftig i tre brygger nær sentrum.

det ble litt hummer og kanari her nå,men ønsker deg lykke til.

Skrevet

Hei,

gratulerer med graviditeten! Velkommen inn hit, her er det bare koselige damer i sin beste alder :)

Til spørsmålet ditt: vi prøvde ikke å bli gravide, trodde det toget var gått pga "medisinske årsaker", ikke brukt noe beskyttelse på over 10 år...men ting kan tydeligvis skje, selv graviditet mot alle odds, så nå gleder vi oss mest (men har litt nerver også må det innrømmes)

Skrevet

Hei bibbi, og takk for svar. Lurte litt på når du har termin? Har du barn fra før også, eller? Hvordan gikk det med brannen? I nærheten av deg?

Ha en fin dag

Skrevet

Takk for svar - ja, nerver har man jo litt hele tiden, når man er gravid, men det vil vel helst gå bra. Det er jo jammen ikke så lenge til juni. Med min forrige fødte jeg 12 dager før termin, så ting kan skje før du aner det.

Lykke til!

Skrevet

hei hei,har ikke terminen helt klar,men etter første ul var jeg 13 uka,i dag i uke 16,har 2 gutter fra før på 18 og 21 år,så det er noen år siden sist.3 brygger i trondheim brant ned så det luktet svidd da vi kom til byen for å se på togene.dette var i midtbyen og vi bor ca 5km unna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...