Gå til innhold

Flere som sitter på BIM nå?:)

EliSue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heij!!

er d flere unge gravide som sitter her inne nå!!!er så lei av alle såkalte "venner" nå..huff..d er da ingen sykdom å være gravid!!!føler alle sammen gjør noe nå..men jeg sitter bare her..har ikke hørt noe fra noen av vennene mine på lenge!!

har mistet alle vennene mine jeg..trodde bestevenninnen min ville holde kontakt med meg da..hun fikk en sønn i januar..å jeg fant på masse sammen med henne når hun gikk gravid!!men nå når jeg hører fra henne så sier hun ja..hun vil treffe meg og slikt, men den dagen vi har bestemt oss for å møtes så møter hun aldri opp, får ikke kontakt med hun da!!!er så lei nå!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er absolutt ikke alene om den du...

alle venner er ute ikveld, ogjeg sitter her helt alene på nett med kun BIM å trøste meg med:(

har d akkurat likens med bestevenninna mi, har kun kontakt på skolen for tida, og da er d bare fordi jeg holder henne med selskap når hun er ute og røyker.. hun har ikke gått gravid da, men likevel.. sa til henne i begynnelsen av svangerskapet at jeg vurderte sterkt å ha henne som gudmor på ungen, men den tanken er for lengst glemt... føler at jeg ikke har bruk for venner som ikke gidder å vise litt hensyn i livet til ungen min på den måten gudforeldrene skal være..

føler meg tatt for gitt rett og slett:'(

Skrevet

Jeg er her også:) Men jeg har valgt selv å være hjemme fordi jeg er dårlig. Syns ikke det er nødvendig å plage dem med det. Så sambo er sendt ut med noen venner og han skal ta kebab hjem til meg:D Syntes egentlig det er deilig med en hjemmekveld alene i ny og ne jeg:)

Skrevet

Ja, d er deilig med en hjemmealenekveld i ny og ne jeg også!!men når d blir hverdag er d ikke noe gøy!!:(

er sykmld så jeg går hjemme om dagene også jeg da..men heldivis er sambo også hjemme om dagen akkurat nå!:D

jeg blir så lei meg når vennene ikke ringer elr sender mlding å spørr om å bli med å finne på noe..når jeg sender mlding så får jeg som svar, at de er opptatt med ditt og datt!!da er de ute og fester!!

å at bestevenninnen min heller ikke bryr seg synes jeg er dårlig!!:(

Skrevet

Er her inne ikvell jeg også ja : ) Men, har valgt å være hjemme fordi jeg er sliten og kvalm.. har heldigvis venner som skjønner at selv om jeg er gravid så er jeg fortsatt meg, og som ønsker å ha meg med ut. Men var godt å være hjemme ikveld, ladde til isspising i morra : - )

Skrevet

Kan ikke være gøy det nei..:( Er hjemme hele dagene selv også, men her er det fordi jeg er arb.ledig:P Vennene mine har jeg kontakt med enda, men det er sikkert mest fordi jeg ikke har så mange venner som liker å feste så siiinnsykt mye;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...