Duddlidu Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Blir helt overrasket over meg selv over hvor sentimental jeg blir til tider, av barn på tv, triste ting på nyhetene, alt som har med fødsel å gjøre.. osv osv. Idag var jeg å så på barnehagetoget i byen, og hadde virkelig store problemer med å holde tårene tilbake da alle de nydelige penpyntede barna marsjet forbi med glade ansikter. Bare å høre korpsmusikken og se alle de norske flaggene gjør at jeg får klump i halsen. Gruer meg til barnetoget i morgen, kommer sikkert til å tute så øynene blir røde og snørra renner, kjempegøy. Og enda værre, hehe, barnehagetoget neste år når lillegutten min skal være med å gå! Andre foreldre vinker og smiler, mens jeg kommer til å stå å grine og smile, haha. Det var ikke sånn før jeg fikk lillegutt, kan det være ammehormonene?? Flere som har blitt sånn?
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 jeg signerer medlemskap i klubben for sentimentale mødre:) herlighet altså; barne-tv, beat for beat, nyhetene, gode historier, triste historier...you name it. Går konstant med blanke øyner. Tilogmed hvis jeg skal fortelle noe selv, noe som engasjerer meg, kommer tårene.
LisaColli Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 hehehe, jeg begynnte å stortute da de øvde seg til 17.mai ute i gata her. alle de søte små barna! så tenkte jeg på når gullet mitt blir så stor..åååh.. husker i fjor, da var jeg jo gravid og hormonell,haha.. så borgertoget, og klarte å holde meg helt til krigsveteranene kom
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Jepp! Blir rørt av absolutt alt! Helt vilt...
Labbetøs Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Signerer her ja. Og jeg har faktisk klart å få med meg en live fødsel ute på gata. vi har vært en del på sykehus med lillesnuppa (spisevegring), og midt på natten ble jeg vekket av en masse hyl. Til slutt måtte jeg jo til vinduet å kikke ut. Rett nedenfor romvinduene mine var ambulanseinngangen, som er samme inngang som mottak føden. Dær nede på gaten, halvveis inne i en bil, lå en dame og fødte. Ungen kom ut dær og da, de rakk ikke få henne inn. Jeg satt i vinduskarmen og stortuet så jeg var redd jeg skulle vekke snuppa mi. Ble ikke mye søvn på meg den natten nei.
LisaColli Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 hihihi, ble rørt bare av å lese det der jeg ellie:P
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 uff nå ble jeg rørt av å lese det innlegget til ellie:)
selfangerkjerringa Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 17.mai ifjor var ille... tok trikken ned til sentrum med ei festpynta jente på 2 år og fersk spire i magen... sto altså midt i ei full trikkevogn og stortuta fordi "det er jo så fint væææhæhæhæææær".... jarra.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Hehe er nok ikke bare deg ;-) I dag trillet jeg forbi et lite tog med barn fra barnehagen, og de var så pene og glade der de gikk i sine fineste klær og viftet med flaggene mens de entusiastisk ropte "hurra" til alle som gikk forbi. Det var ingen som svarte de, så da de gikk fordi meg sa jeg "hurra" tilbake, og da ble de så glade at de små flaggene gikk i hundre og de bare hoppet av glede "hun sa hurra tilbake, hun sa hurra". Da begynte jeg nesten å grine hehe :-)
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 hehehe jeg griner nåe jeg ser film og noe skjer med barn eller gravide kvinner eller hvis noe på nyhetene handler om gravide/babyer/barn så blir jeg skikkelig påvirka:S og når tulla gjør noe nytt eller lager kose lyder så får jeg klump i magen og tårer i øynene:P hehe huff kjønner ikke hva som skjer med meg altså.. så netopp på en serie hvor en som var gravid i 6 nd mista barnet og jeg tuta og snuffsa selvom det bare var en tv-serie lissom..skikkelig påvirka altså!
selfangerkjerringa Skrevet 16. mai 2007 #11 Skrevet 16. mai 2007 *snufs*... cold case ikveld var helt forj#¤%&... burde vært egne advarsler i tv-programmet: "anbefales ikke for nybakte mødre"...
♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 hva handla det om ka-ping? ble nysjerrig jeg nå..
Duddlidu Skrevet 17. mai 2007 Forfatter #14 Skrevet 17. mai 2007 Det var jo en advarsel, "Ikveld handler coldcase om ei kvinne som ble funnet drept dagen etter å ha født ei lita jente" eller noe sånt sa de før programmet. Jeg valgte å ikke se på, hehe, ble for hard kost for min del.
Maisie Skrevet 17. mai 2007 #15 Skrevet 17. mai 2007 Må signere på denne, jeg og. Blir så rørt når jeg ser babyer og gravide. Men jeg klarer ikke å se programmer eller lese nyheter som handler om eks barnemishandling og ulykker med barn/gravide. Jeg blir helt dårlig av det, begynner nesten å gråte. Leste nettopp på nettavisen (måtte bare lese for å se hvordan det gikk med de barna) om en full far som glemte sønnen sin i bilen, i NI timer! Og en annen som bare skulle se etter babyjenta si i 20 minutter, men ble så frustrert at han puttet henne i mikrobølgeovnen! Jeg blir helt kvalm av sånt! Men, over til noe hyggeligere da. Syns den lille historien om henne over her som sa hurra tilbake, var så søt.
maiprins Skrevet 17. mai 2007 #16 Skrevet 17. mai 2007 hei hei jeg holdt på å måtte snu jeg - bare gå hjem igjen - etter bare å ha gått ut av døren min- fødte for 6 dager siden - og hormonene er på topp............. bare tanken på å se eldste sønnen min gå i tog å synge var nesten nok for meg - til å begynne å tute........ så det var nesten så jeg måtte snu........... jeg signerer her ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå