Gå til innhold

å herregud som jeg sliter. hva i alle dager er det som går av meg om dagen? må bare få det ut. kan ikke si det til noen=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, og jeg er IKKE ute etter å moralisere, men jeg får litt vondt av samboeren din, jeg.... Og kanskje du skulle tenke litt over hva det egentlig er du lengter etter? Hvis du på den ene siden kan se for deg at ditt nåværende forhold blir ødelagt. Og på den andre siden er du ute etter litt "romantisk" småklining med fyren fra jobben? Glem det! Tror du virkelig at denne fyren, som ikke har flyttet hjemmefra ennå engang, er interessert i å ha et forhold til en nesten-gift småbarnsmor? Og tror du, at den spenningen, du evt. ville oppleve, hvis dere innledet et forhold, ikke ville dabbe av etterhvert? Tror du at denne fyren aldri promper og har sure sokker, som ligger og slenger? Kanskje det beste for deg alikevel hadde vært å være sammen med noen flere menn, så du kan få et litt mere realistisk syn på ting?

Signerer med anonym, jeg høres jo ut som en prippen gammel hurpe, men....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må nok si meg enig med anonym over her.. For de fleste forsvinner "fortryllelsen" fort i hverdagen, og gresset er som regel ikke grønnere på den andre siden. Ta vare på den lille flotte familie du har- dette går nok over etterhvert. Lykke til!

Skrevet

Du får jo så mange "snille" svar her, så du tåler nok et litt "skarpere"...

og dette er ikke kjennsgjerninger jeg har funnet på:

*mens kvinner går rundt og drømmer om romantikk og ømhet, er menn som regel, (klart det finnes unntak), opptatt av LITT andre ting. Antagelig også typen på jobben din.

*50 % av alle inngåtte ekteskap blir oppløst igjen. "The table turns", plutselig er det du som føler at familien deres er truet p.g.a.en eller annen kvinne, mannen din er tiltrukket av. Da er det bra at forholdet dere har, tross alt er fjellstøtt!

Eller kanskje det var litt tidlig å få barn og planlegge giftemål? Sikkert ikke, men gå litt i deg selv nå.

Jeg hadde i hvert fall ikke vært fyr og flamme etter å gifte meg med en som var litt mer enn betatt av en på jobben. Jeg har da stolthet!

Skrevet

HI igjen..

jeg tåler det meste.=) vi har vært sammen i over 7 år og fikk den første etter 5 år. så vi har hatt et lang forrhold føv i fikk barn og satt dato for brylluppet. ja nei det er helt på trynet. men i dag går det ganske bra faktisk=) har ikke sett han andre siden jobb på torsdag så det har roet seg litt inni meg nå. men det er jo jobb igjen i morgen da og da er han vel der. spent på hvordan det går da jeg får se han igjen.

men jeg vil jo gifte meg med sambo og alt det der. er ikke i tvil om det sånn sett, men disse fjortis følelsene skjønner jeg jo bare ikke noe av. men jeg har roet meg litt ned med at dette bare er en liten grie i hodet mitt akkurat nå som går over. har det jo så bra hjemme og vil ikke ødelegge det jeg har. skal skjerpe meg og prøve å unngå han litt på jobben. ta litt avstand så det får roet seg skikkelig. har jo ikke gjort noe galt ennå forsåvidt..

Skrevet

Du har ikke gjort noe galt ennå skriver du. Sørg for at du ikke gjør det! Du vil angre som en hund etterpå, tro meg! Jeg har vært i samme situasjon som deg. Jeg gikk til det steget av vi kysset (masse!)...jeg våknet opp og fant ut at jeg hadde tabbet meg skikkelig ut. Dette var før jeg ble gift og før barna. Jeg slet i 4 år med dårlig samvittighet og når mannen min fridde til meg, følte jeg at jeg skylte han å vite hva jeg hadde gjort...jeg fortalte det til han. Han tilga meg, jeg har fått det bedre. Men jeg vil alltid vite hva jeg har gjort og det kan jeg ikke endre på. MEN DU kan!!! Så ikke gjør noe. For meg er kyssing utroskap! For samboeren din blir bare kyssing utroskap. Du skylder barnet ditt også å ikke gjøre noe med denne saken.

For meg virker du som en fornuftig jente som vet hva du har og hva du kan miste. Jeg forstår det er dritvanskelig, men vær så snill...glem han. Og forelske deg igjen i samboeren din i stedet. For det går faktisk an. Etter dere har giftet dere :) Lykke til med bryllupet og framtiden. Du vil ikke angre på at du gjorde det rette! Forutsatt at du gjør det da.

Glem den donJuan-gutten! Han er bare ute etter kroppen din. Det du har hjemme er ute etter hele livet ditt, hjertet ditt..sjelen din. Du er heldig. Du har fortsatt ikke gjort noe galt...

Klem

Skrevet

å for noen fine ord anonym over her.. takk takk. nei har faktisk fått tankene mine litt vekk fra det der denne helgen. har bare vært hjemme med familien=)

hi

Skrevet

Dette var jo som å lese om meg selv før bryllupet det (bortsett fra at han også var gift). Men gudskjelov ble det aldri noe mer enn flørt. Det gikk bare sakte men sikkert over desto mer jeg ble kjent med han. Og det til tross for at han var en fin fyr.

Og i dag blir jeg nesten litt flau over å ha tenkt slike tanker om vedkommende. He he...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...