Gå til innhold

å herregud som jeg sliter. hva i alle dager er det som går av meg om dagen? må bare få det ut. kan ikke si det til noen=(

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal prøve å forklare.

- skal gifte meg

- har det veldig godt med sambo, barn, venner og familie

- vært sammen med han i mange år. faktisk den eneste jeg har vært sammen med. ble sammen i ungsomstiden. vi har barn, bil, hus, jobb og kunne ikke hatt det bedre.

men så kommer det som plager meg.

i min nye jobb har det seg slik:

- det er en som jobber der jeg bare ikke får ut av tankene.

- herregud han er så drit fin, søt og snill. blir helt gal jeg.

- går og smiler hele dag på jobb da han er det. føler nesten jeg har en liten flørtete tone med han.

- har så lyst på han.

- vil han skal kysse meg.

- komme bak meg uten at jeg vet og ta rundt meg, kysse meg på nakken osv.

- hvis han går forbi meg og smiler blir jeg varm i kroppen.

- han tok på meg i dag da han gikk forbi. jeg gliste lenge ettepå.

prøver å kjule det for alle på jobb. må skjerpe meg skikkelig for det stråler sikkert av øynene mine når jeg ser han.

tenker sånn hele tiden om dagen. jeg blir gal. han er så utrolig god. herregud. føler meg nesten nyforelsket.

men

- jeg vil ikke miste det jeg har med sambo og hele familien hans, min og felles venner.

- bryllupet skjer snart. alt er klart i forhold til det. kjolen henger i skapet.

- gleder meg til bryllupet.

- han jeg "har et godt øye til" ( eller hvordan jeg skal si det) er to år yngre. ikke at alder har noe å si egentlig men:

- han bor fortsatt hjemme

- han har ingen barn

- er fortsatt litt på festestadiet med kamerater og slikt.

vi er på helt to forskjellige nivåer sånn sett.

herregud hva er galt med meg. vil ikke ha det sånn

vi skal på fest sammen snart. jeg har aldri vært utro i mitt liv, og ikke har jeg lyst til det. men hvis vi drikker litt da og er alene og han prøver å kysse meg. ja da tror jeg faktisk at jeg ikke kommer til å klare å sy meg. stykt å si men ja det tror jeg.

problemet er jo at skal jeg liksom miste alt jeg har nå for han. veit ikke om han er like interresert, men har fått en følelse. han er anderledes mot meg en andre jenter på jobben.

har liksom ikke lyst til det. og i tillegg så har jeg barn. og liksom skal sove hos han på gutterommet og ut å fly hver helg, passer jo ikke for min del sånn sett.

håper dette går over. at det bare er en sånn panikk periode for min del siden han er jeg sammen med vil bli den eneste jeg noen gang skal og har hatt meg med.

har rotet litt rundt før jeg møtte sambo, men ikke hatt flere forhold. savner forelskelsen. å nei vil ikke tenke på han mer. må bare glemme han. men ser han jo hver dag på jobb. også det smilet han har og den kroppen. mmmmmm.

det må bare gå over. vær så snill å si at dette går over. kansje hvis vi kysser så vil det gå over? for da han jeg liksom "fått" han. bare det at han holder rundt meg og gir meg et kyss. å har så lyst, men da er jeg jo utro og det er jo ikke et ønske heller.

og ikke kan jeg plutselig bare avslutte forholdet jeg er i sånn brått. bryllupet er rett rundt gjørnet. blir for dumt.

nei det var godt å få ut litt for jeg tenker sånn på dette og han. stakkar sambo min. har dorlig samvittighet og lyst til å si at jeg er "forelsket" i en annen. vil ikke si jeg har følelse for han på den måten. mere litt kiling i magen. hjelpe med. what to do?

dette ble langt. sorry.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt om flere som kan få litt "angst" før bryllupet og tenker ulovlige tanker. Det er ikke det samme som at du vil gjøre noe med det. Men det vet jo bare du. Man går ikke gjennom et liv uten å tenke ulovlige tanker.

Tror du vet innerst inne at denne mannen aldri vil bli noe bra for deg. Når man velger en "for livet" tar man et valg, men før man går til skrittet å gifte seg går meg gjennom en del prosesser, tror jeg..../ vet jeg:)

Lykke til:)

Skrevet

bryllupsNERVER......det er det det høres ut som!!! alvoret begynner å gå opp for deg...jeg tror du vil komme over det, og få et fantastisk bryllup! =O)

Skrevet

takke for svar. ja det håper jeg da virkelig for jeg er jo glad i sambo og alt ingen tvil om det. kiler jo ikke i magen akkurat, men hva kan man regne med etter så mange år.? hehe.

uff nei dette er skikkelig kjipt.

han på jobben er jo så søøøøøt blir sprø.

men vi er jo på to helt forskjellige stadier. jeg har jo startet familie liv og bor for meg selv med den.

men han er en god gutt. og hadde jeg vært singel så hadde jeg kastet meg over han på flekken det er jeg sikker på.

redd jeg gjør en "feil" ved å gifte meg å ikke prøve ut forskjellige. høres sikkert super teit ut. har jo ikke tenkt sånn i noen av disse årene. og alt jeg har villet med sambo hele veien var å flytte sammen, få barn, gifte oss og få flere barn. nei dette er ikke bra.

men godt å lese svarene deres. satse på at det går over.=)

Skrevet

Må svare igjen jeg. Ved å tørre å sette ord på tankene dine, tror jeg du er utenfor "fare". Alle har sånne følelser igjennom et langt forhold. Det er ikke et problem. Problemet er hva du gjør med tankene dine.

Jeg fokuserer på at jeg har tatt et valg, og at jeg vil forsøke å velge mannen min på nytt og pånytt...

Vi har vært sammen i 15 år, så det er sagt. Jeg har aldri vært utro og kommer aldri til å være det. Men det er lov å flirte og være attraktiv for andre. Filosofien er: aldri gjør mot andre, som du ikke vil at andre skal gjøre mot deg:)

Til lykke med bryllupet:D

Skrevet

Er nok bare bryllups nerver :)

Men du, ikke gå på fest med han.... Dumt å utfordre skjebnen ;)

Skrevet

Dette skal du ikke bekymre deg over. Helt naturlig. Du trenger fantasier i hverdagen din i og med at du har få eller ingen opplevelser før samboeren din. Det er veldig intenst kun fordi du skaper en perfekt fantasi inni i hodet ditt. Det er heftig når det står på men kommer til å slukkes etterhvert. Forvent å oppleve det flere ganger.

Ikke bekymre deg.....

Skrevet

Kan skjønne du sliter og kanskje har det vondt nå, men du er ikke alene om å "frike" litt ut på den måten. Mitt råd er hold deg trofast, så ikke du raser alt du har. Gi deg selv litt tid, samtidig som du holder deg selv i nakken. Hvis du er så redd for at du vil være utro, ville jeg ikke gått på den festen. Denne forelskelsen vil (nesten) garantert gå over. Du hadde skjønt det hvis du ikke elsket mannen din lenger og ville gått videre, men det høres iallefall ikke slik ut utifra innlegget ditt. Er nok bare nerver :) Lykke til med bryllupet!

Skrevet

takk for svar dere. godt å lese. får prøve å beroligge meg med at dette bare er en liten greie hodet mitt har fått for seg hehe.

vil mine barn skal vokse opp med en mor og far som er sammen. og angrer ikke på valget mitt ovenfor sambo og at vi gifter oss snart.

skjønner ikke hva som er problemet mitt nå. er vel bare hodet mitt som har fått for seg ett eller annet som jeg personlig ikke er med på. hehe.

nei jeg vil ikke være utro. ikke vært det på alle disse årene og har ingen ønsker om det heller. altså sex ville jeg aldri i verden funnet på å hatt med han. men om han hadde kysset meg og vi er litt halvfulle så er jeg redd for at jeg kansje ville gitt et kyss tilbake. men ikke stå å kline skikkelig med han for jeg ville nok trukket meg unna og sakt at dette blir feil. jeg føler det sånn hvertfall. aldri i verden har jeg følt det sånn før at jeg er redd for å være utro.

merkelig og irriterende. veit ikke om alle syntes å kysse er å være utro. men jeg hadde blitt sint på sambo for det. en klem er noe helt annet, men å kysse er liksom bare det man gjør med den man er sammen med.

Skrevet

Det du opplever nå, er helt normale følelser som du sikkert vil oppleve senere i livet også. Man blir jo tiltrukket av det motsatte kjønn selv om man er i et forhold! Det er bare det at de færreste roper høyt om det. Jeg kjenner meg veldig igjen i mye av det du skriver; har selv vært riktig så forelska i en på jobben. Men denne personen blir på en måte idealisert i tankene dine. Du tillegger ham mest sannsynlig egenskaper han ikke har engang. Det høres jo ut som om det er sjarmen og det ytre som tiltrekker deg.

Jeg fraråder deg å gå på den festen. Noen ganger er det beste bare å skygge unna hele situasjonen og unngå eventuelle vanskelige situasjoner som måtte oppstå. Det er svæææært dumt av deg å kysse denne mannen. For det første sender du signaler om at du er interessert, og det er jo faktisk å lure ham hvis han også er interessert i deg. For det andre tror jeg du vil angre veeeldig på det etterpå. For det tredje kan det jo være at den kommende mannen din får greie på dette via via.. Og det kan ødelegge veldig for dere.

Jeg er 35 år, og opp gjennom årene har jeg vært svært så betatt av andre. Noen ganger har det vært vanskelig å sove. Men jeg vet meg meg selv at jeg ikke vil risikere å miste det jeg har. Dessuten er det stort sett avstandsforelskelse, selv om jeg kjenner personen mer eller mindre. Heldigvis pleier disse følelsene å gå over.

Du vet vel med deg selv hva du innerst inne ønsker! Lykke til med bryllupet!

Skrevet

Kjære venn. Han er på flørtestadiet i livet sitt. Han har ingen fast forhold, han vet han ser bra ut, han bor hjemme, ingen barn. Han merker heeelt sikkert at du liker han på den måten og vil utnytte det til fulle. Ikke la deg lure av han. ikke la han ødelegge for det du har med samboeren din. Ikke ødelegg livet ditt med en liten flørt som helt sikkert går over. Kjære deg, du har en mann du er glad i, barn, hus...du har alt. Ikke ødelegg det. Få tankene dine inn på noe annet snarest mulig. Du er i ferd med å gjøre ditt livs store tabbe!! Stopp NÅ! Jeg vet det er vanskelig, vanskligere en faen, men du bør virkelig IKKE gå på den festen selv om det er det eneste du sikkert har lyst til akkurat nå!

Ikke ødelegg det du har. Tenk på barnet ditt. Det bør vokse opp med en mamma og pappa og du skylder barnet ditt å kutte ut tankene på denne mannen der! For de forelskesfølelsene vil gå over!!!

Tro meg, jeg har nesten vært i samme situasjon. Jeg voknet opp akkurat tidsnok!! Gudskjelov!

Skrevet

Det var jeg som skrev klokka 20.34.

Ville bare si at jeg er veldig enig med deg over her (20.47). Godt skrevet!

Skrevet

godt å få litt "kjeft" hehe. må ta meg sammen. kansje jeg ikke skal gå ut til helgen. må bare holde meg. aldri vært utro noen gang. og alle disse årene vi har vært sammen har ingen av oss vært det. vi har et veldig bra forhold og så og si "aldri" hatt problemer. har aldri vært sånn at ville blitt slutt hvertfall.

får dorlig samvittighet for disse "forelskeses" følelsene jeg har. lyst til å si det til sambo. skjønner ikke hvorfor. ser ingen vist i å si det egentlig men er nok fordi jeg har dorlig samvittighet. har jo ikke gjort noe galt ennå. og jeg ville selv ikke likt hvis sambo hadde sakt at han "likte" ei på jobben. eller andre steder.

nei ta meg sammen. være trofast mot sambo. prøve å ikke tenke på han mer på den måten. skamme meg=( takk for svar. føler meg litt mer betryggende på at dette vil gå over=) aldri opplevd lignende disse årene vi har vært sammen.

nei nå skal vi gifte oss og det kommer til å bli en så fin dag=) alt bir som jeg ønsker meg=) og kjolen er jo kjøpt for lengst. nei nå må jeg slutte å tulle slik.

hi

Skrevet

Hold deg hjemme!!!

Gresset er GARANTERT ikke grønnere på andre siden!!!!

Lykke til med bryllupet ;o)

Skrevet

Det var mange gode råd her og jeg vil også råde deg til å ikke utfordre skjebnen. Du tror vel ikke seriøst at han unge på jobben er interessert i og overta en ferdig familie med små barn når han knapt er begynt på livet. Nei, får han deg til køys er han ferdig med det, mannfolk har en innbygd jeger i seg og vil nedlegge et bytte.

Når det gjelder utro eller ikke vedr. kyssing så vil jeg si at det kommer mye an på følelsene som ligger bak kysset. Og tenk på hva du ikke ville likt at din samboer gjorde med andre.

En annen ting, når bryllupsdagen er der kommer du til å være dødsforelsket i din samboer igjen. Det er hvertfall min erfaring.

Skrevet

Du har fått mange gode råde og jeg er enig med alle.

Ikke dra på festen, og heller skaffe deg et barnevakt å gå på en romantisk middag med samboeren din... Kino også kanskje. :)

Skrevet

må bare si at jeg har det helt slik som deg akkurat nå....er forlovet jeg og..gifter oss om 5 mnt.han jeg er fjortis forelska i ( ja..det føles som jeg er 14) er akkurat slik du beskrev din.jeg prøver bare " stenge " meg inne..tør nesten ikke gå til byen da jeg er redd jeg treffer han:burde og slette tlf men vil det innerst inne ikke.jeg har et helt fantastisk forhold til svigerforeldrene mine..og barnet vårt er forguda av dem.men inni meg er det en liten rebell som kan ødelegge hele idyllen.Så for mitt vedkommende så legger jeg lokk på hele greia og håper at det går over!!

Skrevet

Oioioi, må bare si jeg syntes faktisk litt synd på HI, det hørtes slitsomt ut dette.

Vet det bare er en liten trøst, men: Husk på at forelskelse/seksuell tenning ER hormoner, det vil gå over!

Et kjærlighetsforhold koster mer å bygge opp, og er så mye mer betydningsfullt.

Sats på han som alltid vil være der for deg og barna dine du. Prøv heller å få inn litt mer gnist i det forholdet du har, så glemmer du nok at gresset er så grønt på den andre siden.

Skrevet

HI her=)

så godt å få svar fra dere=) har ikke akkurat snakket med noen om dette. godt å få litt meninger, kjeft og vett banket inn i skallen. tar til meg både ris og "ros".

godt å høre det sikkert går over og at det er fler her som opplever det samme eller har gjort det.

det er helt forferdelig slitsomt dette. han var ikke på jobb i dag. sikkert syk. gikk å tenkte på at jeg skulle ønske han var det for jeg ville se han. men da måtte jeg ta meg sammen. må gi meg. men tankene klarer jeg ikke helt å styre. værste er at jeg drømte om han natt til i går. fy.

snakket litt med sambo i går. ikke om dette men om forholdet vårt. forholdet er bra det. men kiler jo ikke akkurat i magen lenger. er jo ikke rart etter over 7 år sammen. sa hva jeg syntes han burde bli "flinkere" til. og da blant annet å kose mer med meg utenom sex. ligge på sofaen å holde rundt meg. sitter alltid i hver vår sofa og ser på tv. ba han gi meg nuss og klemmer litt oftere. ta meg på rumpa i forbifarten. ja rett og slett vise litt "tydligere" at han er glad i meg. han er super flink med barnet vårt og i huset. men han er ikke så kosete som han var tidligere i forholdet. savnet vel litt av det.og gi litt komplimanger innimellom.

så spurte jeg hvorfor han vil gifte seg med meg. han sa fordi han var glad i meg, og at han ikke kunne se for seg noe liv med en annen enn meg=) så søt da. ble litt rørt.. hehe

måtte le av han når vi hadde snakket sammen. vi skulle legge oss. jeg hadde kledd av meg og satt på sengekanten og drakk vann. så der sitter jeg og ikke akkurat "stolt" over kroppen min etter fødselen da. puppa er mye mindre og henger litt. magen henger litt den og. bleik som en fis osv. så sier han så sexy du er. haha.måtte le av han. bare fordi jeg sa han burde være litt mer sånn så måtte han jo bare si det da. også i den stillingen jeg satt også med den kroppen. hehe. ja ja.

Skrevet

Åhhh som jeg kjenner meg igjen! Jeg går ikke ed gifteplaner, men har samboer og barn og har også falt litt for en på jobb...Han har også sambo og barn, men vi er veldig betatt av hverandre begge to..Vi har tatt steget litt lenger enn deg og...;o) Kjempevanskelig dette her, jeg er virkelig forelsket i denne mannen og bare håper det går over...Men det tror jeg ikke....Samtidig er jeg kjempeglad i sambo og vil jo ikke at det skal gå i vasken heller!!! '

IKKE LETT!

Skrevet

HI her=)

uff da anonym over her.. dette er ikke bra..føler med deg. selv om ikke vi har gjort noe ennå. ossen går det for deg nå da? siden dere har gått lenger? uff jeg har så lyst på han. blir sprøøøø. er helt tussette i hodet om dagen. men gud så godt å høre at flere har samme problem.

bare vet ikke hva jeg gjør hvis han prøver seg. uff=( sex tviler jeg på at skjer. langt i fra. det er jeg ganske sikker på. fra min side hvertfall. men hadde vært så godt å kunne holde rundt han. kjenne lukten av han og kysse=) dette må da høres så teit ut. hehe

Skrevet

Jeg ga deg et svar for et par dager siden, men vil bare tilføye:

Har du tenkt over hvordan andre vil reagere hvis du leier denne fyren eller kysser ham? Rykter sprer seg fortere enn gress, vet du. Ryktet kan nå mannen din fortere enn du aner, og det kan ødelegge myyye.

Jeg tviler på at gresset er grønnere på den andre siden. Hva gjør du hvis du tuller med denne fyren og ender opp med et brudd med mannen din? Det er vel tvilsomt om denne fyren står ved din side da. Mest sannsynlig ender du opp som alenemor. Det må du i hvert fall være villig til å risikere hvis du involverer deg med denne fyren. Og det høres jo ut som om du er glad i din kommende mann, så hvorfor risikere noe slikt? Dessuten er det jo stort sett bare i begynnelsen av et forhold at man er helt tussete og sprø, som du skriver. De færreste forholdene er slik etter noen år. Det er klart mange savner den følelsen, men skulle man skiftet ut partneren hver gang disse følelsene forsvant og man fant dem hos en annen person, da? Da hadde det blitt mange partnerbytter og overfladiske forhold. Men det høres jo ut som om du og din kommende mann har funnet et bedre fundamentert forhold som baserer seg på kjærlighet og ikke bare begjær. Og det er jo noe å ta vare på.

Vel, dette ble visst lengre enn jeg tenkte. Håper det ga litt mening og noe å tenke på, i hvert fall...

Lykke til!

Skrevet

Jeg kan iallefall fortelle deg at du vil angre dypt om du så mye som kysser eller flørter med ham.

Vi velger partner utifra hva vi tror er best for oss og i ditt tilfelle tror jeg du har valgt helt rett!

Vi kommer til å bli testet gjennom hele livet, ja, det vil sikkert komme flere tilfeller der ekteskapet "står på spill".

Jeg kan også forelske meg eller bli betatt av andre, men jeg har et veldig åpent forhold til min mann og forteller ham så fort jeg merker at jeg liker noen litt ekstra godt, jeg sier "han er en sånn type jeg ville blitt forelska i om jeg ikke hadde hatt deg".

Da er den første "spenningen" over. Ofte hjelper det også om mannen min møter den personen jeg er betatt av.

Etter kort stund er det over. Sånne forelskelser går over. Det er derfor jeg sier at du vil angre deg dypt om du gjør noe. For alt du vet er denne typen du er litt interessert i en helt annen enn det du tror også.

Var jeg deg ville jeg holdt meg unna alkohol på den festen. Prat gjerne med ham, bli kjent, normaliser forholdet deres. Snakk om mannen din, barna dine. Jeg lover deg at du vil "glemme ham" etterhvert.

Du vet jo hva du innerst inne vil! Du vil gifte deg med mannen du elsker! Ikke gjør noe dumt. Det er ikke ulovlig å fantasere, men jeg tror på å "se på menyen ute og spise hjemme".

Klem til deg

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet innlegg her på DIB, men dette måtte jeg bare få lov til å kommentere på:-D

Som mange andre har skrevet er dette særdeles vanlig, og potensielt noe du kan komme til å oppleve mange ganger ila livet. Jeg tror det er sunt, og forsåvidt nødvendig, at man har tette bånd og spennende opplevelser med andre mennesker enn kun partner i livet, det være seg menn eller kvinner. Og forsåvidt kan det involvere erotikk, men personlig mener jeg (selvsagt) at erotikken begrenser seg til flørt og drømmer. Utroskap, det seg være kyss, kos eller sex ødelegger forholdet! Om det ikke blir slutt så vil det i mange tilfeller allikevel ALLTID henge over forholdet, og gjøre at begge hver dag skulle ønske at den halvtimen var foruten. Jeg var i et forhold en gang og drømte 24-7 om en annen. Jeg var mye med han, drømte om han, og var helt gal etter han. Klarte å begrense det til drømming og litt benflørting, men hadde så dårlig samvittighet at jeg sa det til sambo. Og vet du, det ble begynnelsen på slutten for vårt forhold, ting ble aldri det samme igjen hvor mye vi enn prøvde. Det var så ufattelig sårt! Jeg innså jo raskt at han "dusten" eg hadde drømt om ikke var så perfekt som jeg hadde sett for meg, og igjen satt jeg med et raponert forhold med han jeg da innså var verdens flotteste gutt (nå er det selvsagt han jeg er sammen med nå som er det:-D ). På grunn av litt stusselig drømming! Jeg var så trist og lei meg, men det lot seg ikke reparere, og etter 6 mnd ble det slutt. Det verste var at han aldri var sint på meg, men bare klarte ikke føle det samme. Og likeså som at drømmene på nettene hadde vært spennende ble nettene de 6 mnd pluss mnd etter ufattelig vonde.

Så, lite kan ødelegge så ufattelig mye, selv om en ikke ser det slik på forhånd.

Prøv å tenk langsiktig slik som du selv sier. Hva vil du virkelig oppnå? I bunn og grunn kan det være at du potensiellt bytter et flott liv med mannen din, med trygge rammer og bunnløs tillitt, med to minutters kyssing, eller en halvtimes (sannsynligvis dårlig!) sex. Det er jo bevist at "one nights stands" som regel er bedriten sex! Helst med kondom, og med gnukking og fikling og dårlig samvittighet og dårlig tid og angst osv.

Så fantastisk at din kommende mann synes du er sexy. Flott! Vi jenter elsker å bli verdsatt. Jeg tror at dersom du i enda større grad får mannen din til å se deg og verdsette deg, så vil du glemme han andre. Som regel er det jo en grunn til utroskap, og det er jo en av de hyppigste. Sikker på at du ikke mest av alt liker han andre fordi han tydeligvis liker deg? Husk at meget mulig vil han ikke være interessert når det kommer til stykket og han må involvere seg i barn osv.

Konkret løsning: du har ikke litt for god tid for tiden, at det hadde hjulpet å få det litt mer travelt noen mnd? En ny hobby? Trene? Finne på noen sprell i senga med sambo? Dra på hyttetur sammen dere to?

Er ikke så sunt med for mye tid til å tenke og fantasere...;)

Løsning nr 2: klarer du å begynne leken "finn 5 feil" med han andre? Høres jo ikke så snilt ut, men jeg mener jo bare i hodet ditt, evnt skrive ned i en dagbok. Vi har jo en tendens til å tenke selektivt, og jo mer du leter jo mer vil du sikkert finne av feil og mangler. Prøv å se hvor fantastisk mannen din er i forhold. Han høres ut som en flott, ansvarsfull kjernekar sammenlignet med han andre. Og, kanskje han andre har bittebitteliten tiss. (uff, sa jeg det?:D ) Og, det er jo lite vakkert at han prøver seg på en nesten gift dame med barn...

Nå har jeg ikke tid til å skrive mer. Men, lykke til!! Håper du tar det rette valget.

Skrevet

HI igjen her.

bra å få litt skjerp deg snakk=) hjelper mye.. har bare vært helt helt betatt siste uken. skikkelig ille virkelig.. men i dag har jeg prøvd å ikke tenke så mye på han.. litt vanskelig det og men.. hehe. prøver heller å se mer på sambo ta mer på han. gitt han masse nuss i forbifarten i heimen i dag=)

han var nå så søt i dag. gutten vår var skikkelig vrang i dag. han tok med seg gutten vår ut på lekeplassen. lekte i sandkassa og sklei på sklie..=) sto og tittet gjennom kjøkkenvinduet. da de kom inn ropte han på meg for da hadde de plukket løvetann til meg.. tihi.. eneste blomstene som var der. de står nå på kjøkkenet.. søte da. gjør bare at jeg får dorligere samvittighet for mine tanker og må skjerpe meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...