Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 I dag ville ikke jenta mi noe annet enn å bli bært. Ikke skulle det bæres i sjal eller babybjørn, men på armen.. he he, ja, hun ER bortskjemt.. så, jeg vasket meg, kledde meg og sminket meg med én hånd. jeg lagde frokost, spiste og ryddet med én hånd. jeg handlet og betalte og bar opp 3 stk handleposer - med én hånd. Begynner å få dreis på å være "enarmet"... Hvordan er det med dere andre? Flere "enarmede" mødre her??
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hvor gammel er hun? Du vil vel ikke la det bli en vane? Kan bli veeeldig slitsomt!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 3 mnd - men hun er sjelden så ille som i dag. Jeg får skylde på vaksinen hun fikk i går. Hun har vært utrolig sutrete etter hun fikk den. Bærer henne sjelden så mye ellers... puh... får jo DE musklene, jo (hi)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 haha, ja må være det eneste :-)
så var vi 4 Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Har gjort det samme som deg en gang eller ti Utrolig alt man får gjort med en unge på armen
Rose69 Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 hehe...kjenner meg igjen! Men må man, så må man.Sånn er det bare. Har godt trent rygg, så j bekymrer meg ikke for helsa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå