Gå til innhold

ultralyd om 1 uke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på tredje ultralyd om 1 uke. veldig spent på å få vite kjønn. andre som skal på ultralyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal også i neste uke,,gleder meg. Vil vite kjønn, håper den lille vil vise seg fram og at jordmor vil si det hun ser...

Skrevet

jeg skal på UL på tirsdag,, gleder meg masse :)

Skrevet

Hvilken dag skal du? hadde vært gøy å få vite hvilket kjønn du får!!

Skrevet

forstår godt gleden, har vært på to ultralyd und. allerede. i 7uke og i 13uke. utrolig gøy å se hvordan barnet vokser. var for tidlig til å se kjønn så det blir veldig spennende. har du noen "moderlig" følelse på hva du får?

Skrevet

Hei!

Jeg var på min tredje ul i går. Alt så bra ut, og jeg er 17+1 dag. Skal tilbake på rutine ul den 31.05. H'*n ville ikke vise frem noe, så vi får vente til neste gang.

Skrevet

har du fulgt barnet ditt pr ultralyd, fra man bare kunne se ett hjerte som slår til man faktisk ser et lite menneske?? utrolig gøy, har nesten ett album allerede før barnet er født... Har du tenkt å ta 3D ultralyd skanning? gjorde det med forrige å det er utrolig sprøtt....

Skrevet

Skal på UL på tirsdag, gleder meg masse.. Får bare håpe at sambo blir ferdig med eksamen, så han rekker å være med.. Litt trist om han går glipp av det :( *håpe håpe*

Skrevet

Var på ultralyd nr 4 på fredag! :) Måtte le da jeg så på skjermen.. Ungen var overalt, legen fikk ikke ett fint bilde! haha.. Ble veldig rørt av å se at jeg har et lite menneske inni meg! :)

Legen prøvde også å se etter kjønn, og han sa det er 99,5% sikkert at det er ei jente! :) (Da sa de på forrige ultralyd også.. )

Skal på ordinær ultralyd 1.6, får se hva JM sier! :)

Magen vokser og jeg kjenner masse liv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...