Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Har tenkt til å prøve og øve med flaske, slik at jeg kan ta meg en tur ut etterhvert. Det jeg lurer på er hvor mye mm må jeg varme opp for at han skal bli mett? Hvor mye er et måltid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor stor er han?

Skrevet

Huff. Det glemte jeg helt bort å skrive :-) Er vel litt vesentlig det kanskje :-). Han er 6 uker.

Skrevet

Hei.

Jeg tror det er helt forskjellig. Jeg pleier å fryse ned poser på 150 ml i hver.

Har bare hatt pass til han en gang og da var d på kvelden og han drakk ikke opp så mye som 150ml.

Men når du skal øve med flaske trenger det ikke å være så mye, når han blir vant til flaske kan du feks "teste" ut hvor mye han trenger for å bli mett.

Skrevet

Martin spiste vel rundt 70-100 ml når han var så stor, tror jeg.

Skrevet

Vi prøver å få småtten til å ta flaske, han er nå ca 4 1/2 mnd, men han er ikke helt overbevist enda. Jeg ville uansett ikke begynt med store mengden, det er kjedelig å hele tiden måtte kaste ut mm som du har pumpet. Begynn heller med mindre mengder og se hvor mye han drikker. Drikker han flasken tom er det bare varme mer, og øke mengden neste gang.

Lykke til:)

Skrevet

Tusen takk for tipsene. Da skal jeg prøve meg frem med litt av gangen jeg. Kan jo ikke kaste disse edle dråpene :-).Håper bare han tar flaske, så mor kan lufte seg litt etterhvert :-). Takk for hjelpen damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...