Kjerringhelvetet <3 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 ...hvordan går det med dere? Gi meg en liten oppdatering, da. Alt er bra her, forresten. Snuppa er 9 måneder til uka og rusler rundt og rundt stuebordet (holder seg fast, selvsagt). Tida går kjempefort! Plutselig nesten ikke baby lenger. Sukk!
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hei snuppa! Her går det kjempebra. Embla er 8 mnd på lørdag og rusler også rundt alt som kan holdes i og rusles rundt... Hun forsøker å slippe seg litt også men balansen holder ikke mål:P (sikkert bleia som gjør henne baktung:p) ellers har hun faktisk blitt et matvrak av dimensjoner de siste dagene, og spiser et helt 8 mnd glass til både lunsj og middag, og dessert etterpå om hun får det. Vekta går lyyynraskt oppover. (på tide for HMtøyet var for stort i bredden selv i 62!) Jeg har det også bra, må benytte sjansen til å skryte, jeg bruker nå 38 i bukser, har jeg ikke gjort siden jeg gikk på vgs! *gliiise* Må da være flere her som kjenner Dodge?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå