Gå til innhold

Hvor lenge etter at slimproppen gikk, fødte dere??? Ønsker mange svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slimproppen gikk fire dager før termin. Ble satt i gang 5 dager etter termin, så den hadde ingenting med fødselen å gjøre. Den kan gå opptil to mnd før fødselen begynner, i følge JM.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk 4 dager før jeg fødte ....

den kom rett etter samleie når jeg var på vei ut på do plutselig kom det ut en tjukk slim/gele blodaktik klump.(ikke som sperm)

Skrevet

Slimproppen gikk vel en søndag, slim med blodspor i, på mandag kveld/natt satte riene inn og fødte på torsdag morgen:( Tok litt tid kan du si..

Skrevet

Den gikk ca 8-10 timer før jeg fødte, og da jeg så den skjønte jeg med engang hvorfor den kalles slimpropp...haha... :)

Skrevet

Fødte i underkant av 1 døgn seinere, og den var rød og slimete. Riene kom 1 time etter at den gikk.

Skrevet

Merket aldri noen slimpropp jeg

Skrevet

1 fødsel: riene startet 30 minutter etter at slimproppen hadde gått, den var en stor gjennomsiktig slimklump med litt friskt blod i. Fødte 7 timer senere.

2 fødsel: kom litt gjennomsiktig slim i et par dager, pittelitt blod på papiret en kveld. Vannet gikk den kvelden og jeg fødte 3 timer etter at vannet hadde gått.

Skrevet

Gikk antagelig ikke før vannet gikk. Det tok 10 timer fra vannet gikk til riene begynte.

Skrevet

slimproppen gikk nøyaktig 7 dager før jenta var ute.. min så ut som en seig, slimete og blank glassmanet.. hehe :P

Skrevet

Onsdag kom antydning til litt slim, Torsdag var jeg sikker på at det var slimproppen som kom for da var det enda mer slim. Fredag fødte jeg :)

Skrevet

Min gikk i det vannet gikk 47 timer før fødselen (og 4 uker før termin)

Jeg tørket med etter dotur og det var slimete tørket derfor litt til og så sa det plopp og så sa det splætt fosj og vannet fosset

Slimet var helt blankt

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Den var i trusa (vannet hadde gått, og jeg hadde bind i trusa) da jordmora sjekka åpninga for første gang. Da hadde jeg full åpning, og snulla var vel ute halvannen time etter det.

Fikk ikke sett så mye, men det lille jeg så var slimete og blodig, og jordmora kommenterte at her hadde det skjedd ting.

Skrevet

min gikk på sykehuset når je hadde 4 cm åpning og hadde noen grusomme rier..

den var brun/rød slimete en stor klump så ut som en slags propp:P litt sånn snørr lignende også..æsjj...

fødte vell 5 timer etter på eller no..

Skrevet

5 uker før fødsel.

Masse seigt slim.

Skrevet

ca 2 dageretter at den gikk. Og tro meg, når den kommer er du helt sikker på hvordan slimproppen ser ut!!

Skrevet

ved første fødsel var det en blank seig klump med mere slim. husker ikke når den gikk men det var vel en ukes tid før fødselen.

denne gangen gikk den samtidig med vannet etter at jeg hadde begynt å få noen rier. så da var jo fødselen så vidt igang.

dette er ikke oe sikkert tegn ikke alle får med seg slimproppen, og det kan gå opp til 14 dager før fødser( påstand basert på at jeg kjenner en som gikk så lenge men ingen som har gått lenger. derfor er ikke dettefakta.)

Skrevet

Ca 2 timer. Den gikk under ei rie. (litt grønnaktig slim klump)

mvh

Mamman til Lineah 11.09.06

Skrevet

Den gikk på sykehuset godt underveis i fødselen mens jeg gikk på do.

Skrevet

Gikk 9 dager før fødsel og var slimete med blod. Kom hele tiden rester av den frem til fødsel.

Skrevet

Jeg fødet 14 timer etter slimproppen va gått.

Det va akkurat som en lang rødlig slimtråd. Da gikk det bare ca. 5 timer, så gikk vannet mitt.

Skrevet

Den la jeg aldri merke til. Vannet gikk og så startet rine rett etter.

Skrevet

Masse slim med litt brunaktig farge innimellom liksom.... Ja, SÅ DIGG :( Æsj

Fødte aldri, 8 dager etter kom han etter at fødselen ble satt igang, men etter laaaang tid endte med ks....

Skrevet

Blodig slim hos meg. Tok ca 1,5 døgn fra slimproppen gikk til Emma var født =)

Skrevet

Her gikk slimproppen 15 dagar før eg fødte, og halvannen mnd før termin... Min var lik som det de andre beskriver som sin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...