Gå til innhold

Hvor lenge etter at slimproppen gikk, fødte dere??? Ønsker mange svar.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvordan så den ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager etter fødte jeg. Det så ut som slim....Jeg tror man merker det når den går, da er du ikke i tvil.

Skrevet

Den gikk aldri

Skrevet

Den gikk på morgen og jeg fødte kl 23.30 på kvelden,

så slimete og rødlig ut...

Skrevet

4 dager etter at den begynte å gå (gikk over flere dager hos meg) kom Martin. Var masse slim med litt blod i. Var ikke i tvil om at det måtte være den.

Skrevet

Den gikk klokka seks på morgenen og jeg fødte omtrent nøyaktig et døgn senere. Den så brunrød og, ja...slimete..ut.

Skrevet

Første gang så jeg den ikke, andre gang kom den etter at vannet gikk (og da kom jo babyen ikke lenge etter),mens andre mister den en god stund før:)

Når den først kom var det helt tydelig hva det var, lignet IKKE på vanlig utflod her i gården!!

Lykke til med fødsel!

Skrevet

Ser de fleste har svart at den var brunlig eller med litt blod i, men kan den være helt gjennomsiktig da?? Min så ut som en seig gele klump, men den var helt gjennomsiktig/klar...

Skrevet

jada det kan den være, men det er også mulig den kommer over flere dager, og når mormunnen begynner å modnes kan det komme litt blod med i slimet. Mener jeg å huske, hvis jeg ikke har fortrengt alt fra svangerskapet allerede :D

Skrevet

Fødte 2 timer etter at slimproppen gikk. Hadde da vært på sykhuset med megarier i 10 t..,. Tror den var ganske så blodig ja....

Skrevet

Her kom den litt etter litt, først helt blankt tykt slim i noen dager, så kom blodig slim rett etter vannet gikk...

Skrevet

Hos meg gikk den ikke, ikke som jeg fikk med meg i allerfall;)

Skrevet

11 timer etter slimproppen gikk hadde jeg dattera mi i armene. Det var masse blankt slim med litt blod i.

Skrevet

4 uker gikk jeg og ventet etter at den gikk...

Skrevet

ca 4 uker etter slimproppen fødte jeg.

Min var en grønn-gul-blank guffen geleting, gikk igrunn over tre dager. men kom en klomp som var på str med en drue. Tror det var selve prøppen.

Skrevet

Det kom litt og litt onsdag kveld og fram til de måtte ta vannet på fredag kl 15... 1520 fødte jeg;)

Skrevet

tror den gikk kl 05.45, fødte kl 15.38. Vet ikke hvordan den så ut, kikket ikke. Kjentes ut som veldig mye utflod og det var litt "seigt" å tørke seg....

Skrevet

Med nr 1 fødte jeg et døgn etter (fødselen startet noen timer etter at proppen løsnet), med nr 2 gikk den i en hel uke - så fra første tegn holdt det på litt hver dag og jeg fødte etter en uke.

Skrevet

Min gikk i 17 tiden mandag, tulla kom 06.20 onsdagen. Var en slimklump med blod i.

Skrevet

Første gang 1 uke +4 dager før fødsel og denne gang dagen før...

Skrevet

Slimproppen gikk gradvis hele Torsdagen, og jeg fødte fredag kveld. (kl. 21) Den var slimete og blodig...

Skrevet

Jeg så den aldri....... aner ikke når den gikk:)

Skrevet

En drøy mnd tok det.. en laaaaaaaang mnd med nesten 2 uker på overtid... mye slim, tyntflytende...

Skrevet

Slimproppen gikk på ettermiddagen, riene startet morgenen etter og babyen kom morgenen etter der igjen. Masse tykkt slim pluss litt friskt blod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...