Gå til innhold

har ikke noe lyst til å feire 17.mai jeg:( enda det er mitt første år som mamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

elsker egentlig 17.mai men vi har jo ingen planer, skal møte litt familie så vidt det er først på dagen men...

allt er så annerledes i år for mye av familien er bortreist, vi har ingen å spise middag med, ingen som har bedd oss eller noe:(

liker ikke denne følelsen, det er jo ingen som elsker denne dagen så mye som jeg gjør:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da blir det vel litt opp til dere hvordan 17 mai blir? Er ikke dere en familie selv? Prøv å hente fram det positive og kos dere som en familie og ikke tenke på hvordan det kunne vært... :-)

Skrevet

Ååh, snuppa... hadde vi bodd i tr.heim enda, skulle dere fått kommet å spist til oss!!

Prøv å kos dere i mårra da :)

Klem

Skrevet

Samme her egentlig.. Jeg har jo flytta til et sted jeg ikke har noe forholdt til egentlig. Familien min har flyttet 2 timer unna.. Sambo skal på fylla i kveld, så tviler på at han kommer seg opp tidlig for å se på toget osv... Koselig 17 mai....

Skrevet

Sambo liker egentlig ikke så mye feiring denne dagen, så i år blir første og siste gang han slipper unna. Fikk andremann for 2 uker siden og siden vi ikke har noe annen fam her, blir vi hjemme. Skal se på tv hele dagen fra togene over hele Norge og henge ut flagg og grille.

Og siden lillegutt har økedøgn for tiden passer det egentlig bra å ikke ha noen planer...

Jeg gleder meg bare ekstra til neste 17.mai for da blir det full feiring her igjen, med bunader og dresser, storebror skal gå i tog og vi skal være med på feiring på skolen, før vi spiser mat og ser russetog...

Skrevet

Samme her, bor ett sted langt fra familie. De vennene vi har her har andre planer. Jeg synes det blir stusslig å dra bort til feiring, og bare "sparke småstein" for oss selv. Litt trist egentlig, for jeg er også glad i denne dagen. Jeg ser frem til neste år, for da har vi flyttet hjem til nære og kjære! :)

Jeg synes ikke det er gøy å være alene på 17. mai!! Syns ikke det blir det samme å være alene på feiring i en stor hall der alle andre kjenner alle. Sitte for oss selv, nei så trist. Men slik er det å være innflytter i en liten bygd...

Skrevet

Sånn har jeg hatt det mange ganger... Det er ikke noe gøy.. Har en samboer som kommer fra en familie der de ikke er noe flinke til å gjøre noe ut av diverse anledninger, slik som feks 17.mai.

Når vi i tillegg bor i Oslo og har lite kjente, og de vi har feirer med hele sin familie blir det litt stusselig.

Men i år skal vi til byen og se på barnetoget! Bare vi tre, men jeg har bestemt meg for å kose meg lell. :)

Og på ettermiddagen skal vi på kakebesøk. Gleder meg!

Skrevet

Jeg forstår ikke, og har aldri forstått det stresset med 17 mai!! Hva er så forbanna koselig med den dagen? Er jo bare stress og mas.. Greit når man får skolebarn, da forstår jeg at det er viktig å stille opp.. Men før det har det da ingen spesiell betydning.. Før jeg fikk barn lå jeg alltid og solte meg hele dagen og leste på eksamen på 17 mai..hehe:) Dere er noen raringer alle sammen!

Skrevet

samme her også..men vi får bare prøve å kose oss allikevel:)

Skrevet

Jeg har også hatt det som lesedag de siste årene. Men ikke fordi det var det jeg hadde mest lyst å bruke dagen til. :)

Godt noen av oss er rare og liker å gjøre noe ut av dagen. Tenk hvor stusselig det hadde vært for kongefamilien om de ikke hadde noen å vinke til. ;)

Skrevet

ååå så søt du er chanzei

nå ble vi invitert på middag hjemme hos katrine og hipphopp baby snille snille:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...