Gjest Skrevet 16. mai 2007 #26 Skrevet 16. mai 2007 Yep, jeg skal TRØKKE på min 7 mnd gamle baby matrosdress! .. Den er laget av verdens mykeste stoff, og er som en helt alminnelig, vid sparkebukse i form!!! ..................osv!
Labbetøs Skrevet 16. mai 2007 #27 Skrevet 16. mai 2007 Ikke helt enig med anonym her nei. Det er jo så utrolig søtt med de små i bunad og dress. Men jeg lurer litt her damer. Har dere sett værmeldingen??? Det blir bikkjekaldt og surt i hele landet. Skal dere virkelig ha på babyene kjoler osv da? Her blir det hvit og rød vanlig men fin sparkedress med hvit strikket ullkjeledress utenpå.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 16. mai 2007 #28 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal dytte min gutt inn i linbukse og linskjorte. Og så blir det vel kanskje ullundertøy under det..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 16. mai 2007 #29 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skal presse den lille klumpen inn i en festdrakt fra OBS! Med tilhørende lue Men må ha en tynn hvit lue under, for den er litt stor.. Sko bryr jeg meg ikke om =)
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #30 Skrevet 16. mai 2007 Sisteværmeldingen jeg hørte skulle d bli sol, litt varmere enn idag her da.. Men jeg lar ik babyen min fryse! Han skal ha dyne el teppe, og antakelig en fleecjakke utenpå. Men feiringen her blir inne hvis dårlig vær
tulla79 Skrevet 16. mai 2007 #31 Skrevet 16. mai 2007 Her blir det bunad:) gutten på ni mnd,,gleder meg til å stase han opp. Må vel ha ull under,,blir vel kaldt i morra?Har kjøpt ei go ullstrømpebukse som hører til
stolt mamma til gojenta! :-) Skrevet 16. mai 2007 #32 Skrevet 16. mai 2007 Tuppa på 7 måneder skal ga buneden jeg hadde da jeg var liten! :-) Gleder meg til å se henne, har ikke prøvd det på enda! (krysser fingrene for at alt passer... OG for godt vær...)
Forglemmerei Skrevet 16. mai 2007 #33 Skrevet 16. mai 2007 Skaut,kjempesøtt,så ullundertøy,kjole å alt pakket inni en flott vognpose,hun skal ikke få fryze nei.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. mai 2007 #34 Skrevet 16. mai 2007 Her blir det bunad på begge ungene! Både han på 2år, og minsten på 7mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå