Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare litt på hva andre skal ha på babyen/ungen sin:)

Min på 2 uker har fått matrosdress:) Så her blir det en liten matrossgutt ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mathias skal ha på seg sort dressbukse, hvit sjorte og rosa slips :) Blir helt lik som pappan :) Må ha en anorakk over når vi er ute da...

Skrevet

Åå.. så søtt:) Kan man få dresser til bittesmå barn? hehe.. Dress er jo så tøft da:)

Skrevet

Lillemann skal ha på seg finskjorte og vest.. sammen med en mørk blå penbukse, i linliknende stoff.. han blir så søt:)

Skrevet

tulla mi blir snart 6 mnd og skal ha festdrakt ,hvite pensko og skaut:9 sukk så pen hun blir

Skrevet

skal ha på seg babybunad :) men har ikke kjøpt bondelue da:/

Skrevet

Her blir det tøff bukse, body og cardigan. Vi går for en tøff/comfy look på 6 ukersbabyens første 17 mai ;0)

Skrevet

mørk blå, hvitstripet dressbukse og vest + hvit body med skjortekrave

Skrevet

Hehe.. der jeg kjøpte dressbuksen hadde de faktisk dressbukser helt ned i str 62 ;) Dressjakker er jeg usikker på om de hadde...

Skrevet

Her blir jenten kledd i festdrakt og hvit jakke med sløyfe på.

Skrevet

hjemmestrikket bunad, medfølgende jakke og skaut på mi

:o)

Skrevet

kjole, bluse og skaut. Skal lage tre-fire "hottentotter" i håret og så skal hun ha smykke og armbånd på seg:)

Skrevet

Tulla skal ha på seg hvit nydelig sommerkjole, med lik lue, strikkejakke og sløyfe alt er kjøpt på fru lyng.

Skrevet

Her skal begge ha bunad. Minsten er 3 mnd, eldste er 2 år. begge har sydd etter voksenmønster, med sølvknapper og søljer. (Har familie som syr bunader da, så vi har bunader til både gutter og jenter fra nyfødt str og opp til 8 år, så går de på rundgang i familien etter hvem som har unger i hvilken alder)

Skrevet

min gutt skal ha bunad på seg...han er 6 mnd på neste onsdag :)

Skrevet

Mitt lille- store gull skal ha på seg bunad =)

Skrevet

Min gutt på 7 mnd. skal ha bunad, hvit jakke og rød bunadcaps:)

Skrevet

gutten min på 10mnd skal festdrakt med tøff lue og svarte finsko blir jo sååååååååå fin syns nå hu mor

Skrevet

Her blir det bunad :D

Fant en i str. 62, litt stor, men sååå fin i den!!!!

Skrevet

Gutten min skal ha bunad. Blir så tøff atte! Hi hi ;-)

Skrevet

Thea på 4mnd ska ha på seg bunad,bli så fin..

Skrevet

tutta på 5 mnd har fått seg bunad:D kjempesøt

Skrevet

tulla på 7 mnd skal ha en nydelig hjemmestrikket rosa kjole med til thørende lue og matchende hvit hjemmstrikket kåpe med rosa hjerter

Skrevet

Stakkars små bebiser.. skal dere trøkke på små babyer matrosdresser og bunader??? Tenk litt på at de faktisk skal ha det komfortabelt og ikke bare skal vises frem.. Blir kvalm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...