Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen her som vet når d er normalt å høre hjertelyd??er ti uker nå å håper så inderli jeg får høre hjertelyd på min legetime i neste uke;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke legen finner hjertelyden så tidlig med mindre han har ul. I uke 16 så tror jeg han kan finne den, men det er ikke alle som hører den da heller. Kommer litt an på plasseringen til baby i livmoren. Men uke 10 tror jeg er for tidlig uansett.

Skrevet

hei..jordmor sa til meg at hun kunne finne den i uke 11 visst babyen låg sånn vi ville den skulle ligge da :) hehe....

Skrevet

hei:-) venninna mi hørte hjrtelyden hos legen i uke ti eller elleve så det kan hende du er heldig.... :-)

Skrevet

Jeg spurte jordmor om dette, og flytta timen min til jeg er 12+6. da håpet hun å finne den, men kunne ikke være sikker. Noe før var helt utelukket sa hun.. :(

Vil jo høre NÅÅÅ!!!

Skrevet

det kan godt hende du får høre den.jeg hørte den i uke 11 sist gang jeg fikk

Skrevet

oi,oi,kansje jeg er heldi å få høre da!!er så spent på alt sammen!!vil jo så gjærne få bekrefte at det er noe der inne:)takk for svar!!

Skrevet

Åhh...eg skal til legen i uke 9, og hadde håpet jeg kunne fått høre hjertet...hmm, jaja får smøre meg med tolmodighet litt til da...Den som venter på noe godt- var det ikke det det het?

Skrevet

Skal på UL neste uke og håper på at han både hører og ser babyen da;) Er 8+3 idag:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...