Gå til innhold

Jammen ble d ikkje positiv test idag!!!=)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så koselig=) Suger til meg litt fra deg og, så håper jeg at jeg kommer etter i begynnelsen av juni. Kos deg masse med den voksende magen, håper jeg kan komme over på 1. tri og diskutere symptomer med deg snart;)

Annonse

ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå gratulerer sååå masse:) så heldig du er:)

har jeg spådd deg før? føler at jeg har sett på deg for ikke så leneg siden?

hihi, ma/sa gjengen slår hardt tilbake, d e veldig bra!!!!!!!!!!

Vi snakkes nok på januarklubben og her inne.lika meg så godt her at eg blir nok værende litt til.

e ikkje alltid hyggelig stemning inne på 1tri, men no e d jo så masse koselige damer hefra som e gått inn der at d e kanskje bedre!!!

Eg har termin 17januar, ka m deg modesty?

thank you Baas¤10pp¤kom frem lille spire!!!!

Føle meg som verdens heldigste idag!=)

Håper du og snart får spire no, d fortjena du virkelig!!!

Stemmer d at du spådde meg for litt sidn=)

Arti at du husker d sidn d e temmelig mange som roper på deg inne på spå sidene.

D e bare t å ta tak i alt babystøvet du klarer å få m deg, så sees vi nok på 1tri om ikkje lenge!!!

Gratulerer så masse Happy H! Det er så deilig når spiren sitter etter en slik nedtur som sa/ma er. Gled deg en dag av gangen, tiden kommer sikkert til å gå sakte, men den skal gå i 8 mnd til for deg :o) Så kommer det en perfekt bebis spesielt skapt for dere :o)

Gratulerer så masse Happy H!!!!!!!!!11

Jeg håper det er plass til enda litt flere fra ma/sa-gjengen . Håper å komme etter i neste uke (i hvert fall i neste måned:) ).

Kos deg, og jeg vil ikke se deg som prøver her inne på minst 9 mnd!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...