Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Har endelig fått tilbake sexlysten etter 9 mnd, men da vi prøvde i går, gikk det ikke. ;( Selv med kondom (for å hindre infeksjon) og glidekrem gjorde det for vondt! 3 uker siden fødselen...
Mayken Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Kan godt forstå at det gjør vondt når det ikke er mer enn 3 uker siden du fødte. Jeg hadde aldri klart det, men nå ble jeg klippet ganske mye da. 6 mnd siden jeg fødte, og det er fortsatt vondt, men nå er det helst etter at vi er ferdig. Bare vær tålmodig og ta tiden til hjelp, så blir det nok bra igjen. Synes du er heldig, jeg har ennå ikke fått tilbake sexlysten. Håper den kommer snart.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Ja, det er bra sexlysten er tilbake, men frustrerende også, da! Jeg sydde bare to små sting, så jeg håper ikke det tar så lang tid før det går greit. Men merker at jeg spenner meg også, og kjenner veldig etter om det gjør vondt... HI
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Vi prøvde første gang etter 12 uker for jeg hadde så vondt nedentil, sydde bare ett sting men allikevel ømt og vondt.Bruk glidekrem og ha langt vorspiel før dere setter igang, musklene der nedentil har en tendens til å knytte seg ekstra mye etter fødsel.En annen ting er at hvis du er nervøs og usikker knytter det seg også veldig lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå