Modesty Blaise Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Er med i gjengen med gode nyheter. Herlig at vi rocker sånn for tiden og blir på tjukka alle sammen. Dere andre er jo heller ikke langt unna? Nå satt spiren i 2.pp etter MA. Forrige gang satt den på 4.pp. Ber til høye makter om at denne skal sitte i ni mnd. Termin foreløpig blir 22/01 Juhu
*lillerosin* Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Hurra for deg også! Hadde gode følelser for at du også skulle komme med gladnyheter nå. Og må de høyere makter høre....! Til lykke klem
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer Modesty Blaise!!! Så flott at du lyktes så fort igjen Prøv nå å tenke positivt. Det er ikke større sjangse for at dette skjer igjen, enn det er for hvilken som helst andre. Masse lykke til Håper jeg kommer etter om ikke så altfor lenge. Klem
skifer Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Her går det unna ja,håper det går bra denne gangen,mest sannsynlig gjør det det. Gratulerer så mye og lykke til Klem Skifer(jeg vil ooooog ha sånn positiv test)
april d. Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer!!! Så morsomt! Alt godt kommer til den som venter, vet du! Du var utrolig tålmodig som klarte å vente så lenge før du testet! Hvor mange dager ventet du? Jeg skal også be for deg (selv om jeg ikke er spesielt kristen) om at spiren din skal sitte. He he. Helt sant! Jeg skulle hatt mensen i dag, men ingenting ennå. Vi skal teste i morgen. Jeg var gravid i seks uker da jeg hadde en SA 8. februar, og dette var min første graviditet. Vi ble da gravide i 3. pp, og om jeg er gravid nå så ordnet det seg i 2. pp. Jeg krysser fingrene for deg! Klem,
MMM Baby Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Grattis Modesty B... Er glad på dine vegne. Godt med en positiv test. Nå venter vi også på noen av de andre som svirrer rundt her og venter. Det er jo spennende for deg igjen da. Klemz,
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer ! Nå begynner det sannelig å ta seg opp her inne. Mye hyggelig lesning.Måtte alle dere med ferske positive tester få det koselig sammen på gravid i moden alder siden.Ikke glem å gjøre god plass der inne,vi er mange som gjerne kommer etter innen kort tid ! Kos deg med den gode nyheten! Klem fra
martine68 Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så masse Modesty Blaise. Håper spiren sitter denne gang slik at dere slipper flere skuffelser. gratulasjonsklem fra
Modesty Blaise Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #10 Skrevet 16. mai 2007 Øh...tålmodig og tålmodig...ventet til jeg var tre dager over ikm.... Jeg krysser fingrene for deg også nå så slår vi følge
Modesty Blaise Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 16. mai 2007 Tusen takk for lykke ønskinger og gratulasjoner. Kommer nok til å holde meg rundt her fortsatt jeg for å følge med dere. Klem
evigoptimist Skrevet 16. mai 2007 #12 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer så mye - her er det skikkelig BABYBOOM!! Jeg vil også bli med=) Lykke til=)
Elastica Skrevet 16. mai 2007 #13 Skrevet 16. mai 2007 Gratulerer sååååååååååååååååå mye !!! Kos deg masse med spiren -kanskje kommer jeg etter hehe!! Varm klem XXX
Cmoi Skrevet 18. mai 2007 #14 Skrevet 18. mai 2007 Modesty Blaise Gratulerer så masse, håper alle andre her inne følger meg deg også.Kos deg masse med spiren din.
Ine:) Skrevet 18. mai 2007 #15 Skrevet 18. mai 2007 Gratulerer! Her er det vrkelig en babyboom på gang! Vi er flere som vil være med over til sofaen!
Dotten Skrevet 19. mai 2007 #16 Skrevet 19. mai 2007 Så flott Gratulerer så masse. Vi får bare håpe vi andre kommer etter om ikke for lenge Lykke til!
atpåklatt08? Skrevet 21. mai 2007 #17 Skrevet 21. mai 2007 gratulerer !! ser ut som om vi er inne i en god stim her -håper det smitter over på aøøe andre også!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå