Gå til innhold

Caféamming igjen - synes dere det er pinlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker så mye på om de rundt meg plages av at jeg ammer på café, særlig etter mediadiskusjonen for ikke så lenge siden. Prøver å være så diskret som mulig, men...

Er det noen som har fått noen kommentarer? Er det noen "uskrevne regler" om hvor det er OK å amme og ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bare finner meg et stille hjørne jeg og ferdig med det...

noen titter litt, men siden de ser at jeg er diskret og evt legger et teppe rundt babyen og meg registrerer de det ikke.

var i byn med min bestemor på 70 her om dagen og da datteren min våknet midt i et kjøpesenter og skulle ha pupp, mente min bestemor at jeg bare kunne sette meg midt i der og amme. Det er da ingenting her i verden som er mer naturlig enn å gi barnet sitt mat, mente hun... hehe

Skrevet

nei, det ser jeg ingen som helst problemer med :-)

Skrevet

Jeg har ikke problemer med det, for jeg bruker stort sett ammetopp og legger dyne rundt babyen. Så ingen kan se noe som helst.

Likevel er det folk som ikke liker det. Det irriterer meg, og stresser meg faktisk litt...

Skrevet

jeg er diskret når jeg ammer offentlig, synes jeg selv hvertfall;) men det er kun for min egen del, har ikke lyst å vise puppene til alle og enhver! og for å være helt ærlig, så driter jeg i om andre synes det er ekkelt, da er det de som har et problem. og det er bare å se vekk.. bruker som oftest å dra på "barnevennlige" cafeèr, så jeg har ikke fått noen kommentarer enda! annet enn at "dokka" mi er søt;)

Skrevet

Hva kan være mer naturlig enn å amme sitt barn? Om jeg er diskre så er det for min egen del, og ikke for at andre tar seg nær av det. Da får heller de snu seg bort!

Skrevet

Jeg gir en lang en i om folk ikke liker at jeg mater mitt eget barn når jeg er ute. Jeg er så sjelden på kafé og jeg kan ikke låse meg inne et helt år og utsette alt av sosialt liv til etter det. Om folk synes det er plagsomt at jeg ammer selv om jeg ikke kaster ut begge puppene i fri flukt, så har de et proble! Ferdig med det.

Skrevet

Jeg har ikke noe problemer med å gjøre det. Om andre har problemer med å se på er deres sak. Synes man er en smule pervers hvis man ser noe ekkelt i å mate et barn på den måten det er ment fra naturens side.

Skrevet

Ammehjelpen oppfordrer til offentlig amming i morgen 17.mai - og har fotokonkukurannse i den forbindelse - se ammehjelpen.no

Nrkk østnytt har og hatt innslag om dette i kveld...

Skrevet

Syns det var helt grusomt i begynnelsen, men nå gjør det meg ingenting. Det er helt naturlig og de fleste skjønner at babyen må ha mat slik som alle andre. Gjør det selvfølgelig så diskre som mulig og sitter ikke å "flasher" puppen liksom:)

Tror jeg hadde sagt noe vist jeg hadde fått negative kommentarer. Andre sitter ikke på stellerommet og spiser så hvorfor skal babyen måtte gjøre det liksom??:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...