Gå til innhold

Dere som ammer: skal dere gå i bunad i morgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å droppe det, siden babyen min på 6 uker nok sikkert vil ha mat et par ganger ila dagen...

Har en bunad som det ikke er så lett å amme i, da må jeg kle av meg. Men det kommer til å bli rart å gå med "vanlige" pynteklær, siden jeg alltid går med bunad ellers på 17.

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal gå i bunaden min ja. Foreldrene mine har leilighet i byen, så jeg går bare dit når jeg skal amme. Satser på å ta på meg bunaden min hjemme, så går vi en tur til byen, så går vi i leiligheten etter byturen og så skifter jeg over til noen finklær og ammer snuppa:)

Skrevet

Her blir det å ta på seg det jeg kan få på - er bare 1 uke siden fødselen.. Men blir rart uten bunad, ja :)

Skrevet

blir ikke bunad i år. syntes det er litt kronglete amme i. i hvertfall nå om dagen som tulla er så urolig. har kjøpt en fin ammekjole fra boob tenkte jeg skulle bruke den

Skrevet

Det eneste jeg kan ha på meg av bunaden min hvis jeg skal amme, er underskjørtet og strømpebuksen, så det blir litt upraktisk! ;)

Tar på meg det som passer, et pent skjørt og en ammetopp, tenker jeg.

Skrevet

jenta mi er 6mnd og jeg fullammer fremdeles. får et par ts grøt på kvelden. går sent med grøten. jeg skal gå med bunad, men vi skal være hos oss å feire. går bare inn på soverommet vårt for å amme.

Skrevet

Jeg skal ha på meg bunad, vet på forhånd at det ikke er noe problem å amme. Hadde bunad i dåpen også, satt meg i en rolig krok, åpnet hektene i overdelen og dro opp skjorten, det gikk helt fint:)

Skrevet

Dropper bunaden i år jeg For mye stress:-)

Skrevet

Ja, her blir det bunad. Brukte den i dåpen hans også. Gikk helt fint.

Skrevet

bunad her og:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...