Storebror & Lillesøster Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Føler at det blir litt romslig der nede nårvi har sex og har holdt på en liten stund,ekkelt. 4 mnd siden jeg fødte,er alt på plass der det skal være eller er det tidlig enda? Klarer og kappe stråla når jeg tisser men kjenner så vidt disse musklene når jeg skal knipe,så jeg må anstrenge meg,er det vanlig? Kan jeg trene opp igjen musklene med og bruke di kulene eller? syntes de er så tunge er redd de bare detter ut igjen... Hjelp meg..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 vagina kuler skal visst være veldig bra gå med de når du er hjemme..
Storebror & Lillesøster Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2007 de er ganske små og veldig tunge er redd de faller ut med en gang,men skal prøve de,det er gullkuler som lå i et gjennomsiktig etui fra kondomeriet. ellers finnes det vel større...
katoes Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Knip - knip knip 10 knip, 3 ganger om dagen. Hvis du klarer å kappe tissestrålen, så vet du i allefall hvordan du finner muskelen. Det er ikke så lett med en gang, men med trening så blir det lettere etterhvert. Kjempe viktig å knipe. Kjedelig med inkontinens om noen år eller....? Kom igjen alle jenter, KNIIIIP !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå