hønetuppa ønsker barn Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hvor lang tid tok timen? Var det behagelig? Pris? Hva gjorde de? Vurderer å prøve det :-)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Prøvde både fotsone og akupunktur. Behandlingen tok ca 1/2 time hver gang, men etter å ha brukt ca. 10 000,- gav jeg opp...
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Fotsoneterapi kan virke ja. Men hvis det er behagelig, så er det noe "galt". Fotsoneterapi "skal" være litt vondt, fordi punktene man trykker på er steder i kroppen man har problemer med. Dette setter igjen en gang en prosess som får kroppen til å lege seg selv. Jeg vet om ei som tar ca 350-400 kr pr time, men du kan også prøve selv. Det finnes mange bra bøker, og det er ikke så vanskelig! Men du må ikke gjøre det de 3 første månedene i et svangerskap, det kan i verste tilfelle fremkalle en SA. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 hei visst du prøver å bli gravid kan det være et tips å prøve hostesaft:) det er slimløsende, og ikke bare i luftveiene.... etter å ha prøvd å bli gravid med andremann prøvde jeg hostesaft. det virket:) alt må jo prøves... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå