Gå til innhold

Hjelp!!! Har helt glemt at det er 17. mai i morgen!! Hva skal jeg ha på meg? Hva skal dere ha på dere???? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har bare tenkt på at jeg skal på gøy fest den 18. jeg. Den 17. har liksom blitt borte i grøten...

Skrevet

har ikke gidda å brukt en kalori på hva jeg skal ha på meg enda:P så jeg vet ikke.. har ikke bunad!

Skrevet

Hehe, har vært i byen flere ganger den siste tiden og kjøpt klær, flagg, sløyfer, trompet o.l. til Mathias, men hadde helt glemt meg selv :) Så i dag var vi en hastetur til byen for å kjøpe et belte, kjede og øredobber, for å freshe opp en ikke fullt så ny kjole :)

Skal ha på meg sort kjole med hvite prikker, hvit cardigan, hvitt belte i livt, perlekjede, lange perleøredobber, hvite og sorte sko + en sort hårbøyle... Satser på det blir bra, har ikke prøvd det ennå.... Merkelig, jeg pleide bestandig å være sååå nøye og planlegge lang tid i forveien hva jeg skal ha på, på spesielle dager, men etter Mathias kom har det blitt helt glemt :) Tenker mye på hva han skal ha på da :)

Skrevet

Ja, lillegutt har alt utstyret i orden:D Rart med det der. Mye morsomere å handle til de små. De ser jo bra ut i nesten alt:)

Skulle gjerne hatt på meg bunaden min for den er verdens fineste, men det er nok noen kilo igjen til jeg får åla meg inn i den..

Skrevet

Hehe.. Har bunad jeg også, men den ble laget da jeg var "litt" mindre enn nå :) Satser på den passer neste år da...

Skrevet

Ja det må jeg si var i siste liten, du får stupe inn i klesskapet og se hva du kan trylle frem:)

Lillegutt har bunad, med sorte små sko og en søt rød bunadcaps, gleder meg til å kle han i morgen. Jeg skal ha bunad.

Skrevet

Ja, neste år skal jeg også ha på bunad. Da håper jeg den må sys inn:D

Da blir vi fine da!

Nå er jeg så stor at det ikke er nok til å sy den ut så den passer en gang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...