-MtG- Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 16. mai 2007 Har bare tenkt på at jeg skal på gøy fest den 18. jeg. Den 17. har liksom blitt borte i grøten...
LisaColli Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 har ikke gidda å brukt en kalori på hva jeg skal ha på meg enda:P så jeg vet ikke.. har ikke bunad!
Anonym8579 Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Hehe, har vært i byen flere ganger den siste tiden og kjøpt klær, flagg, sløyfer, trompet o.l. til Mathias, men hadde helt glemt meg selv Så i dag var vi en hastetur til byen for å kjøpe et belte, kjede og øredobber, for å freshe opp en ikke fullt så ny kjole Skal ha på meg sort kjole med hvite prikker, hvit cardigan, hvitt belte i livt, perlekjede, lange perleøredobber, hvite og sorte sko + en sort hårbøyle... Satser på det blir bra, har ikke prøvd det ennå.... Merkelig, jeg pleide bestandig å være sååå nøye og planlegge lang tid i forveien hva jeg skal ha på, på spesielle dager, men etter Mathias kom har det blitt helt glemt Tenker mye på hva han skal ha på da
-MtG- Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. mai 2007 Ja, lillegutt har alt utstyret i orden:D Rart med det der. Mye morsomere å handle til de små. De ser jo bra ut i nesten alt:) Skulle gjerne hatt på meg bunaden min for den er verdens fineste, men det er nok noen kilo igjen til jeg får åla meg inn i den..
Anonym8579 Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Hehe.. Har bunad jeg også, men den ble laget da jeg var "litt" mindre enn nå Satser på den passer neste år da...
Nicita73 Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Ja det må jeg si var i siste liten, du får stupe inn i klesskapet og se hva du kan trylle frem:) Lillegutt har bunad, med sorte små sko og en søt rød bunadcaps, gleder meg til å kle han i morgen. Jeg skal ha bunad.
-MtG- Skrevet 16. mai 2007 Forfatter #8 Skrevet 16. mai 2007 Ja, neste år skal jeg også ha på bunad. Da håper jeg den må sys inn:D Da blir vi fine da! Nå er jeg så stor at det ikke er nok til å sy den ut så den passer en gang!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå