Gå til innhold

Hva er sea band?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

se litt lengre ned på de andre innleggene som innholder Sea Band, der blir det forklart. Det er armebånd med en kule på som da ha rundt håndleddet, akupunktur mot et spes sted virker visstnok mot kvalme. Je har et par sånne, brukte dem på Hurtigruten, men opplevde ikke stor effekt for å si det sånn.

Skrevet

Vi selger masse sånne på jobb. 99 av 100 sier de virker, og de fleste av de som sier det ikke viker, har rett og slett ikke brukt de riktig. Men det er sikkert mulig at det er fler som de ikke virker på, men som ikke kommer for å få pengene igjen.

De virker som akupunktur, men det heter, akupressur, det presser på et punkt mellom blodårene rett over håndleddet, som igjen virker på magen, som stabiliserer urolighetene i magen. De er også testet ut på radiumhospitalet for klienter som går på cellegift, og har fått tilbakemelding om at de erf veldig effektive.

Selv skulle jeg ønske jeg kunne bruke de, men da vil ALLE vite at jeg er gravid, og det er litt tidlig, spesielt forf at sjefen skal få vite det!

Men siden jeg er så dårlig for tiden, vil det kanskje være en ide å krype til korset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...