Tokatter_USA Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skjønner at man gir klistremerker til barna som belønning, men hva gjør de med dem? Jeg vil ikke ha klistremerker klistret på vegger, bøker og badekar.... Jeg ser noen nevnte ruter, og album - er det noe man lager selv, eller kjøper man det? I tilfelle, hvor? Hvordan ser de ut?
Expat Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Har ikke falt meg inn at det skulle være komplisert, vi tok et ark, bretta det dobbelt og hang det over stellebordet.
Rasko Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Vi kjøpte klistremerker og et tilhørende album (A5-format) i bokhandelen.
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Vi har bare tatt et A4 ark. Og når det er fullt, skal det rammes inn, og henge på veggen på rommet hans
polarn & pyrene Skrevet 17. mai 2007 #5 Skrevet 17. mai 2007 Vi kjöpte ett album i A5 format i bokhandelen med litt klistremerker til og hengte det opp i en snor på baderommet. Så får hun ett klistremerke hver gang hun har gått på potten og når vi har vasket håret på henne (får nemlig ikke röre håret hennes). Og det fungerer kjempe fint. Lykke til,
Tokatter_USA Skrevet 19. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 19. mai 2007 Takk for svar, alle sammen. Men, jeg lurer likevel på, hvorfor klistremerker? Jeg skjønner at de er belønning, men mange ting kan være belønning - hvorfor nettopp klistremerker som METODE? Er det noe jeg ikke har fått med meg? Jeg hadde vel egentlig ikke trodd at det skulle være komplisert (Expat) - jeg bare lurte på - hva er vitsen? Er det stas for en 2-åring å sette klistremerker på et bestemt ark?
Expat Skrevet 19. mai 2007 #7 Skrevet 19. mai 2007 Ja, det er av en eller annen grunn kjempestas. Go figure, de blir helt i ekstase av en liten marihøne de får klistre på et ark... hihi
børdi Skrevet 19. mai 2007 #8 Skrevet 19. mai 2007 hehe er kjempestas.. Har gjort en annen vri vi da, her har vi laget puslespill brikker med magneter bak og hun får en brikke hver gang hun utfører ønsket handling,, Når et puslespill er fullt får hun en belønning som hun velger fra en eske vi har laget.. 6 brikker, i hvert puslespill. når hun har 4 hele puslespill a 6 brikker, får hun større belønning... funker som bare det.. hehe-..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå