Gå til innhold

Ang "Kvinneforkjempers" innlegg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får en stadig sterkere følelse av at "kvinneforkjemper" sine innlegg er ment som en karikatur av oss "hysteriske" kvinnfolk med fødselsangst som kjemper for ks. Vedkommende overdriver sterkt og får oss og våre argumenter til å virke latterlige, synes jeg. Jeg tror ikke helt på denne historien.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært inne på tanken selv. Håper nesten det bare var noen som ville være kjipe mot oss og kødde. Er for trist om det virkelig er noen som mener alt hun skrev..

Skrevet

Enig med dere. Det er så overdrevet at det grenser mot latterlighet. Synes uansett at vi skal ignorere innleggene hennes, selv om det er noen få som mener de hjelper. Ikke en gang har hun kommentert dette med at man da ikke er er pasient før man faktisk er gravid, og at det antagelig er grunnen til at hun stadig får nei av alle sykehusene. Jeg klarer ikke helt å ta henne alvorlig iallefall.

Skrevet

Er veldig med på å ignorere de krakilske innleggene fra den kanten. Jeg skal i hvertfall ikke være med å gi vedkommende den debatten og oppmerksomheten h*n tydeligvis ønsker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...