Gå til innhold

Det ble som det ble denne pp...

Anbefalte innlegg

Hadde bygd opp litt forventninger til å sette igang igjen etter ma`en i mars, og ble mer eller mindre desperat da mannen min fikk innkallelse til sykehuset for å sette epiduralbedøvelse på mandag. Akkurat på el-dagen min!

Han er så plaget med kroniske smerter i ryggen etter en mislykket operasjon, og skulle prøve dette.

Heldigvis så ble det litt kos på søndagen på dag 11, og jeg hadde el på dag 12-13, så det er jo håp... Fikk også til litt på dag 13, selv om det måtte litt fantasi til..:)

Nå får jeg bare håpe at det holdt, men må si jeg har mine tvil.

Det er jo en positiv stim her inne for tiden, så jeg håper den kan være litt smittsom.

Ikke minst så håper jeg at den epiduralbedøvelsen skal gjøre sitt til at han blir bedre i ryggen, og kan bidra mer aktivt på denne fronten (og også andre fronter selvfølgelig...).

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317999-det-ble-som-det-ble-denne-pp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Smugs. Tenkte bare si at jeg og min kjære har omtrent avløst hverandre hele måneden med kurs og reiser i jobb regi og ego-opplegg på helgene så det skal ikke så mange salvene til får å få det til å sitte.

Jeg heier på deg....og din mann. Har dessuten hørt at mye sex er bra for ryggen jeg?! hehehe.

Takk for lykkeønskinger forresten. Jeg er veldig spent. Men er mer realistisk nå. Min løsmunnede kjære mor får ikke vite noe før jeg er omtrent fødeklar. Hele nabolaget der jeg vokste opp vet at jeg mistet i mars........ ja ja. Spiller vel egentlig ingen rolle. Fordelen med å bo i en annen by......

Lykke til frem til IKM.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...