Rose69 Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Kan dere ikke skrive på "Parforhold-debatten", osv. dere som vil lette deres hjerter om annet enn babyen deres? Noen som er enig her, eller er jeg helt bak mål?? ;-)
Tutekoppen Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Helt enig. Jeg får bakoversveis hver gang jeg er her inne..
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Enig! Det finnes jo utallige forum kan kan skrive på...bare se kolonnen til venstre!
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Ja, en del innlegg hører hjemme på Skravlesiden spør du meg. "Hva skal jeg ha på meg til 17 mai...bla bla bla..."
*bolla pinnsvin* Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Grunnene til dette er vel: 1. at man kan være anonym her inne, det kan man ikke på skravle 2. at nesten ingen svarer på de andre sidene, småtroll er et mye brukt forum Dessuten; spiller det egentlig noen rolle?
♥2 små gull♥ Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Enig, spiller det egentlig noen rolle om det diskuteres litt andre ting her? Det er jo folk som er i samme situasjon her, nybakte mødre med barn fra 0-1 år, og da kan det være godt med andres erfaringer om situasjoner generellt, ikke bare det som har med babyen å gjøre. Hvis du spør om babyting får du jo svar på det og...
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 på en måte enig, og på en annen måte uenig. Man får rasker svar her, og flere. Hvis dette skal bli effektivt, må alle begynne å bruke de andre linkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå