Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Hvis du FEKS. er 35 år når du får ditt første barn, så er du ikke gammel... MEN når det barnet da er 20år da er du 55år gammel mor til en/ei på 20.... Det er det folk tenker TROR jeg når de synes at 30 og oppover er gammelt, altså...du er ikke gammel da, men når ungen blir gamlere så blir du det å! Du er jo ikke 35år resten av livet liksom... Men jeg synes holdning og hvilket liv man lever spiller MYE større rolle enn alderen egentlig. Mange unge som velger å starte familie alt for tidlig, de tror livet er en lek, de har funnet the 1 and only i livet sitt når de er 20 år, å de har enda ikke skjønt hva mer livet har å by på! En av grunnene til at det er så mye skillsmisser i dag er for at folk tar for raske besluttninger. Jeg sier ikke at de er noen dårlig mor eller far, laaaangt der i fra!! Men at hvis de hadde ventet 1 eller 2 år ekstra med å fått barn, så kanskje saken hadde vært en annen. Jeg mener ikke at man skal gå å være kritisk og at det ikke skjer alikevel en skillsmisse, men tror nok at det hadde vært flere mor, far og barn under SAMME tak hvis vi hadde tenkt oss bedre om først, ikke stressa å blitt smitta av babydilla. Huff....vanskelig å få frem meningen sin! Jeg er verken for eller i mot UNG eller GAMMEL mor.... Men man må tenke seg bedre om før man hopper i høye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå