Gå til innhold

hva skal dere gjøre 17 mai jenter?

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

ingen toggåing eller bytur for å se tog på meg, men middag hos mor blir det:)

hva med dere?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det blir det samme her...

Middag hos mor, pluss en del andre gjester også..så blir det tur me hunden også da:p

Har endel yngre søsken pluss tantebarn, så det blir nok gøy:))

Skrevet

Middag heime, og kanskje skal eg stå å se på toget, nåkka toggåing blir d i hvertfall ikke;P

Skrevet

tenk det at neste 17 mai står vi dær med våre elleville små som opplever sin første 17 mai:) skal plukke med meg lillebror hjem etter middagen, han skal ligge over til søndag, koselig at han spurte om det:)

Skrevet

I morgen skal jeg ikke gjøre stort gitt.Vi har gått i 16maitog i dag + at vi har spist vår dose pølser og is.Blir middag hos mor&far og besøk hos oldeforeldrene.

Skrevet

Skal feire 17 som som vanlig - først sammen med mamma og dem og se på lillesøster når hun går i tog, så skal jeg sikkert slappe litt av før jeg skal møte hele vennegjengen i sentrum og se på folketog og russetog, før vi skal ut og spise sammen, hele gjengen <3 blir kos! 16.mai feiringa blir ikke helt den samme i år da men.. skal bare være hjemme ikveld og kose meg : - ) er så sliten, så orker ikke dra på fest : P

Skrevet

her er ikke 16mai feiringen den samme heller;)

Imorgen blir det middag hos mamma, ingen toggåing eller togseeing på meg heller;)

Skrevet

en søt men fjottete kompis av meg ringte nettop for å overtale meg til å bli med på tivoli,fest og deretter bytur.. måtte bare le av han og sa at herregud jeg har termin om seks og en halv uke så jeg bør nok holde meg hjemme og langt borte fra deres 16 mai planer:P men var søtt forsøk da:) koser meg med tv og snop istedet jeg:) føler meg ikke alene heller når jeg vet at det ikke er bare meg som er hjemme i kveld:) vi er bra fornuftige og flinke vi jenter, det skal vi ha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...