lillelilly Skrevet 27. mai 2007 #101 Del Skrevet 27. mai 2007 Godt å høre at det er flere som ikke har bivirkninger men allikevel har blitt gravide. Den gangen jeg kom til uke 8 hadde jeg masse bivirkninger av medisinene i starten og masse symptomer på graviditet,utenom kvalme, de første ukene etter testing. Syns liksom det er så rart at det skal være så annerledes fra gang til gang........ Har jo satt inn to egg så jeg kan jo håpe at det kun er det ene som skal ut igjen, men det virker som om mensen er på full fart...... -ønsker lykke, du må ikke ha dårlig samvittighet for oss andre, alle som starter med prøverør ønsker seg jo veldig et barn og man bør jo bare være glad for alle ønskede barn som kommer til verden. Jeg ønsker alle her inne det, uansett om man har prøvd 1 eller 10 ganger. Det som er, er at man blir frustrert over sin egen situasjon, hvorfor ikke oss?, er vel et spørsmål som vi alle stiller oss. Sluttet med prevansjon for 6 år siden og håpet at alt skulle ordne seg på egenhånd.....så veien har vært laaaang, men,men man får jo ikke gjort noe annet enn å holde ut og håpe. Jeg nekter å gi opp, men det skal være sikkert og visst at veien hittil har vært lang og tung, ikke minst det siste halve året.......... Måtte bare lykken snu Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9426267 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 27. mai 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 27. mai 2007 Lykke til på testen i dag bollibompa :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9429846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 28. mai 2007 #103 Del Skrevet 28. mai 2007 hei hei jenter. vil begynne med å gratulere alle som er blitt gravide.:-) Når det gjelder meg selv er nok løpet kjørt, begynnte med små blødning på dagen i går ( rugedag 11), men ble mer utover dagen. I dag kom det masse blod så det er nok mensen som har kommet for fullt. Testet i dag også, og den ble som forventet negativ. :-( Skal ringe st.olav klokken tolv å høre hvor fort vi får starte på fryseeggene våre. var jo så heldig å få 11 på frys. Hadde en rævva dag i går, der jeg bare grein å grein, men er litt bedre i dag. Det eneste som er dumt er at min kjære drar bort på jobb igjen i fire uker i morgen. XXXXXX krysser alt jeg har for at vi lykkes på neste forsøk. skjønner folk som må ha pause i prøvinga innimellom, sliter noe forferdelig på psyken denne ventinga og spenninga for den lille spiren. klem til dere alle. dere er fantastiske! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9430743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss K Skrevet 28. mai 2007 #104 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei medrugere! Henger meg på denne..har ikke begynt å blø, men negativ test i dag sier sitt.. Og gjett om jeg skal ringe riksen i morgen og høre når vi kan komme igang igjen! Vi har fire på frys, noe jeg var strålende fornøyd med. 11 på frys er jo fantastisk, rm83! Et helt fotballag det! Kanskje vi ruger sammen neste gang også? Skal jammen meg bli godt å slippe spraying og sprøyting neste gang, blir jo bare sjarmøretappen! (og den uutholdelige rugingen). Her er det bare å se framover- viss alt går bra med frys får jeg inn to :-) GRATULERER TIL ALLE SOM HAR LYKKES! DET ER SÅ FORTJENT! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9431003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nusse 77 Skrevet 28. mai 2007 #105 Del Skrevet 28. mai 2007 hei på dere jenter har ikke vært så flink til og skrive ,men det er vel mest fordi jeg overhodet ikke har troa på dette forsøket.. livmorshinna var litt tynn,og de måtte ta opp 4egg fordi 2 ikke tålte opptininga.....de pleier og si at de har satt inn fine egg,denne gangen sa de at de var ok,så veldig opptimist var de ikke. huff er sliten på dette her,er mitt 5 forsøk,så merker jeg begynner og bli uttålmodig.. klem fra nusse77 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9431712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanny74 Skrevet 28. mai 2007 #106 Del Skrevet 28. mai 2007 Hei jenter! Har ikke vært innom de siste dagene, har vært bortreist, men ser at noen har testet med litt ulikt resultat. Gratulerer ønsker lykke, nyt det, du er kjempe heldig!!! Bollibompa og dere andre som frykter neg test, det trist, og vi vet alle hvor tunge disse dagene er. Eg er der selv, har ikkje begynt å blø ennå, men har heller INGEN tegn på at det er spire på gang. Ingen ømme bryst, ingen murring, strekking, stikking, alt er helt som vanlig. Hadde litt mensmurringer i går og dagtidlig, så er sikker på at vi ikke lykkes denne gangen heller. Har begynt å blø etter eg har stoppet med crinone/progestan på de andre forsøkene, så det er ikke et tegn at mensen ikke har kommet. Skal ta blodprøve på onsdag, men tester nok i morgen. Er bare lei meg nå, blir leeeeeeenge til neste.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9433928 Del på andre sider Flere delingsvalg…
August72 Skrevet 28. mai 2007 #107 Del Skrevet 28. mai 2007 Gratulerer til alle som allerede har testet positivt. Og lykke til alle dere andre rugere som skal teste de neste dagene. Og til dere som ikke fikk det til denne gangen, dere må ikke gi opp, prøvererør behandlig er en følelsesmessig berg og dalbane, men alle kommer vi sikkert i mål til slutt.... Jeg fikk satt inn 2 egg 16 mai og kan vel teste onsdag, men tror jeg vil vente lengst mulig. Jeg har ved tidligere forsøk ventet med å teste til dag 16 fikk negativ og begynnte å blø dagen etter. Testet så på dag 19 og fikk positiv, fødte en jente 04. Søskenforsøk høst 06, testet på dag 16, positivt, men MA uke 12. Nå er det nytt forsøk og jeg orker ikke å utsette meg selv for en "falsk" positiv test, tror derfor jeg må klare å holde meg til fredag om ikke mensen kommer før da. Jeg har forrøvrig ingen symptomer på hverken positivt eller negativt resultat, så det er vel kanskje ett godt tegn det også. ...merkelig at man ikke husker fra gang til gang hvordan det var å bli gravid, men det er som slettet fra hjernen min. Vel, ble litt langt dette her, lykke til alle sammen, sprer litt baby støv til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9436741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanny74 Skrevet 29. mai 2007 #108 Del Skrevet 29. mai 2007 Eg har testa positivt med digital CB i dag, rd 13. Sku bare få bekrefta at det ikkje var noko der sånn at eg var forberedt når de ringer fra sjukehuset i måro med svar på blodprøven. Men står "Gravid" i displayet. Veldig rart- eg har jo ingen symptom, ikkje ømme bryst ein gang....eg e bare heilt skjelven nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9441238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 29. mai 2007 #109 Del Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer Fanny74 Ble litt beroliget jeg nå, over at du ikke har noen symptomer, kanskje kan det gå veien for meg allikevel....??? Har absolutt ingen symptomer.....var sikker på at mensen var på vei, men mensenmurringene har gitt seg litt....kommer litt "grums" for 3.dagen på rad, men ikke noe friskt blod. Første gangen på det vanlige forsøket hvor det ikke gikk tror jeg jeg fikk mensen på RD 11 eller 12, har kommet meg til dag 13 nå.......testing i morgen...... Vært skikkelig deppa i helga og vært sikker på at det har gått dritt, men kanskje det er et ørlite håp allikevel selv uten symptomer..... Hadde masse symptomer da jeg ble gravid så i tilfelle er det litt rart om dette går veien, men man får jo bare krysse fingrene så lenge...... Lykke til med testing alle sammen!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9441374 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzD Skrevet 29. mai 2007 #110 Del Skrevet 29. mai 2007 Gratulerer til alle som er gravide. Det er virkelig godt å høre at det lykkes for mange. Jeg har nå fått mensen. Satt inn et egg 17.mai. Har snakket med de i Porsgrunn i dag, og på grunn av ferie, må vi vente til begynnelsen av august før vi setter i gang med fryseforsøk. Har 4 egg på frys, og de setter inn 2 egg nå neste gang. Prøver nå å se fremover, men det er ikke bare bare. Når man sitter hjemme alene på en dag som dette, kommer tårene veldig fort. Vi som var så positive til at dette skulle gå bra. Dette var vårt 1. IVF forsøk, så løpet er jo absolutt ikke kjørt for oss enda, men men... Nå er det den ventinga som begynner igjen, innen vi kan starte opp igjen. Det har vært veldig godt å være inne på denne "rugeklubb uke 20" selv om jeg ikke har skrevet så mye, har jeg vært inne å lest hver dag. Ønsker dere alle lykke til med svangerskapet og lykke til til dere som forsøker videre. Stå på jenter!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9442926 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollibompa Skrevet 29. mai 2007 #111 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei alle sammen! Her går jeg bare og gråter, klarte ikke å gå på jobb i dag. Begynte å blø på lørdag, eller det var for det meste brunt grums, så jeg håpte i det lengste at det kunne være festblødning, eller at det ene egget skulle ut. Men i går morges testa vi negativt. Jeg er helt knust denne gangen, og har virkelig mista motet fullstendig. Dette var det 8 forsøket vårt, og derfor fikk vi satt inn 2 egg denne gangen. Var derfor overbevist om at det skulle gå bra denne gangen, vet ikke helt hvorfor, men sånn føltes det ihvertfall. Nå vet jeg jammen ikke om det er noe vits å prøve videre. Det her sliter på psyken altså! Det jeg synes er så rart er at det skal ikke være noe i veien med meg, det er dårlig sædkvalitet hos mannen som er problemet. Men jeg mener da at når eggene befruktes og deler seg som forventet, så burde jo egget feste seg? Vi har testa positivt 2 ganger, men begynte å blø i uke 6 begge ganger. Lurer på om det er noe mer de kan gjøre for å få utreda meg mer.....tror jeg må krangle meg til det på St.Olavs.....der mener de jo at det er kun snakk om å trekke det rette loddet....men nå har vi jo holdt på i 5 år (hvorav 2 år med prøverør) Akkurat nå føles livet urettferdig.... Ønsker alle som har testa positivt og de som må prøve på nytt lykke til videre :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9443089 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss K Skrevet 29. mai 2007 #112 Del Skrevet 29. mai 2007 Fantastisk, Fanny74!! GRATULERER!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9444330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♡ ønsker lykke♡ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 29. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1 egg 16mai / testdato 30 mai RES: Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: positiv test lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 30 mai.RES: Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES: Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9444712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
plums Skrevet 29. mai 2007 #114 Del Skrevet 29. mai 2007 Hei, her har det skjedd mye i pinseferien! Gratulerer til dere som har testet positivt. Var spent på deg Ønsker lykke, leste litt i bloggen din - du var om mulig enda mer nervøs enn meg så det var gøy å lese at du fikk positiv! Selv er jeg på dag 11 i dag. Har vært på pinseferie og må si det var deilig å tenke på noe annet noen dager, men begynte i bilen tilbake, og så fort jeg kom hjem var jeg supernervøs igjen. Lurte på å teste i morgen, men rakk ikke kjøpe test. Har en EL-test liggende, noen som har erfaring med å bruke det? Det er en clearblue digital. Vet de skal slå ut på graviditet, men ikke om de er like sensitive som graviditetstester. vil ikke ha falsk negativt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9445609 Del på andre sider Flere delingsvalg…
rm83 ¤Heine 08 & Hedda 10¤ Skrevet 29. mai 2007 #115 Del Skrevet 29. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: positiv test lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 30 mai.RES: Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES: Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9445949 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss K Skrevet 29. mai 2007 #116 Del Skrevet 29. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: positiv test lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 30 mai.RES: Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES:negativ test Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9446227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 30. mai 2007 #117 Del Skrevet 30. mai 2007 Å herregud, får ikke sove jeg, testa positivt nå på morgenen Kan vel kalle meg positiv realist for øyeblikket, klarer ikke glede meg helt, er altfor nervøs, må jo dra til legen å få tatt en blodprøve. Første gangen jeg så krysset var det kjempe blått (hcg på 398 på dag 14), andre gangen var krysset super utydelig (hcg på 11 på dag 15 - kjemisk). Nå er krysset sånn midt i mellom, ikke kjempe blått, men allikevel tydelig. Har 0 symptomer på at jeg er gravid og i tillegg har det kommet litt "grums" noen dager, så jeg er super nervøs for blodprøven, har tenkt å ta med to dagers mellomrom for å sjekke at hcgen går oppover. Å som jeg håper på det!!!!, måtte alle gode ting være 5!!! Går dette bra har jeg lovt meg selv at jeg ALDRI,ALDRI skal "lete" etter symptomer igjen. Til dere som har testet negativt, føler med dere, vet hvordan dere har det, men ikke gi opp, det ordner seg som regel til slutt!!!!! Til dere som ikke har testa, lykke til!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9450510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 30. mai 2007 #118 Del Skrevet 30. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: positiv test lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 29 mai.RES:positiv Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES:negativ test Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9450513 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marisal Skrevet 30. mai 2007 #119 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei dere Er egentilg med i rugeklubb uke 20, men har ikke skrevet noe, bare fulgt spendt med. Fikk satt inn 2 egg med microinjeksjon den 18 mai på riksen. Alt har gått fint, å denne gangen trodde jeg at vi var gravide. Men, testet blodprøve i dag den 30. mai.....negativ. MEN, så leser jeg her at alle dere har 14 dager fra innsetting til testdag?? Jeg har bare 11-12 dager imellom.....har dette noe å si, for jeg har ikke fått mensen og brystene er skikkelig ømme... Spørsmålet er: Har blodprøver slått feil noen gang? Eller er det bare meg som ikke godtar sannheten?? Hmmm Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9454394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bollibompa Skrevet 30. mai 2007 #120 Del Skrevet 30. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Negativt Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: positiv test lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 29 mai.RES:positiv Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES:negativ test Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9455275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 30. mai 2007 #121 Del Skrevet 30. mai 2007 Åh, skal visst fortsette å være like nervepinende det her....... Fikk tatt blodprøve i dag og hcg var på 48....ikke akkurat noe å hoppe i taket for......skulle ønske det hadde vært myyyyyye høyere. Ny prøve på fredag, så får vi se da.........uff, syns det er skikkelig kjipt å måtte vente for å se hva som skjer. Prøver å tenke positivt, men det er ikke lett. Forrige gang da det ble kjemisk hadde jeg hcg på 11 på dag 15.....så begynner min idiotiske tankegang........ Hvis hcg halveres likt som det øker er jeg bekymra.... I dag 48, i morgen 24, to egg er satt inn. 24 delt på 2 = 12. Dersom ett egg festa seg sist og to nå, bli det jo rimelig likt, 11/12. Håper virkelig ikke det fungerer sånn...... De sa på sykehuset at det ikke hadde spilt noen rolle om jeg hadde hatt høyere heller, f.eks. 180, de ville sagt det samme da, at kun ny blodprøve kan vise hva som skjer..... Blir jo bekymra når jeg hadde hcg på 398, den gangen jeg kom til uke 8. Blir smårar av det her....., får bare krysse fingrene...... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9455469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanny74 Skrevet 30. mai 2007 #122 Del Skrevet 30. mai 2007 -------------------------------------------------------------------------------- fått tlf fra Haukeland, lav hcg og ser ut som det ikkje skal gå bra...glemte å spør kor lav den va, blei bare så ufattelig lei meg...hadde jo et håp, sjøl om det var for godt til å være sant. Hvis ikkje eg har fått blødning innen tirsdag skal eg ta ny prøve. Var dette eg frykta...føle meg heilt elendig nå og kjenne at eg e ufattelig sliten og lei.Har mensmurringer innimellom, så det går nok filleveien... Krysser fingerene for deg lillelilly, 48 er innenfor normalen utfra en statistikk eg fant på ønskebarn!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9456187 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanny74 Skrevet 30. mai 2007 #123 Del Skrevet 30. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Negativt Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: ? lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 29 mai.RES:positiv Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES:negativ test Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9456216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelilly Skrevet 30. mai 2007 #124 Del Skrevet 30. mai 2007 Hei Fanny74, takk for lykkeønskninger , trenger det.....er super nervøs jeg...... Får håpe mensen uteblir slik at du kan få tatt ny test tirsdag, selv om hcg er lav kan man jo håpe....... Krysser fingrene for oss begge jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9459258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sn70 Skrevet 31. mai 2007 #125 Del Skrevet 31. mai 2007 Ønsker lykke: innsetting av 1 egg 15mai / RESULTAT: positiv test 27/5 rm83: innsetting av 1egg 16mai / testdato 30 mai RES:Negativ test28/5 Nusse77 innsetting av 2 egg 16mai / testdato ? RES: Bollibompa innsetting av 2 egg 16 mai / testdato 30 mai. RES: Negativt Ønsker oss barn innsetting 1 egg 17mai/ testdato 31.mai.RES: Manga innsetting av 2 egg 18mai / testdato 1. juni. RES: August72: Innsetting av 2 egg 16.mai/ tester senest mulig. RES: krysser fingre og tær:ett egg 18 mai.test 1juni. RES Fanny74: innsetting 2 egg 16.mai/bp 30.mai Haukeland:RES: ? lillelilly: innsetting av 2 egg 16.mai /test 29 mai.RES:positiv Sunsen: innsetting av 1 egg 19. mai/test ? RES: Snoopy80: innsetting av 1 egg 19mai / test 2 juni RES: Miss K: innsetting av 1 egg 16mai/ test 29 mai. RES:negativ test Gordonsetter: innsetting av 2egg 24mai / test 7juni Porsgrunn RES: sn70: innsetting av 1 egg 18mai/test 31mai. RES:positiv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317798-rugeklubb-uke-20/page/5/#findComment-9465411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå