Gå til innhold

Da har jeg vært på min første legetime :))


prøver3

Anbefalte innlegg

Han satt termin 01.01.2008

Og er visst 7+5 i dag :)

 

Han sendte brev til sykehuset om tidlig ul,siden jeg hadde SA i aug i fjor..Så nå er det bare å vente på time :P

 

Flere med termin 1.januar da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA:) jeg har termin 1. januar etter mine beregninger. Jeg har jo selvfølgelig ikke fått rota meg til legen ennå, men alle testene jeg har tatt viser positivt så jeg er strålende fornøyd om dagen:)

 

Gratulerer forresten. Hva sjekker de på første kontrollen, var så lenge siden jeg gjorde dette sist at jeg ikke husker hva vi skal igjennom:)

 

mvh

Mammaentilbenjamin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg også lurer på hva dere gjorde på første kontrollen. Så jeg dytter denne opp litt jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i følge terminkalenderen på denne sida termin 27. des., men jeg selv holder en knapp på 1. jan... Har ikke vært hos legen sjøl enda, men jeg må vel bestille time snart.

 

Den første gangen gjør man gjerne en enkel GU, klemmer litt på magen for å kjenne på størrelsen av livmora, sjekker urinprøve, tar blodprøver (som testes for ymse sykdommer, blodtype dersom det ikke er kjent fra før, osv.). Hvis jeg ikke husker feil, kjører man også allerede da igang med blodtrykksundersøkelse og vekt, som sjekkes ved hver kontroll senere i svangerskapet.

 

Begynner å bli noen år siden sist, men hukommelsen skal det ikke være noe i veien med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm jeg har også termin 1.januar, men jeg er 7+5 i dag 18.mai først.....

Var på ul da jeg var 5+4 og så hjertet slå! =0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...