Gå til innhold

når (hvis dere har fått dato enda) skal dere på den ordinære UL da jenter??

Anbefalte innlegg

jeg skal på min den 7 juni og jeg gleder meg sånn at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.....går snart ut av mitt gode skinn=) gleder meg sånn til og liksom får bekrefte med mine egne øyne at det er noen der:):D dere da? blir det den første UL dere er på?

Fortsetter under...

Fikk time i posten idag,og skal ha min ordinære UL 19 juni :-)

Skal ha min andre UL neste uke,når jeg er 14+0,håper virkelig at alt ser bra ut. Første UL var 8+2,da var alt ok! (jeg har ekstra oppfølging fra min offentlige gyn.)

Annonse

Æsj jeg har ikke fått time enda. Holder på å sprekke av utolmodighet. Er 14+5 og har bare hatt en kontroll hos lege med blodtrykk og blodprøver. Dersom det er like lang venteliste på u.l som det er hos jordmord (skal til 1.kontroll hos jordmordi uke 18) så får jeg vel u.l i uke 38 eller noe :-(

Annonse

Jeg har fått time 19.juni.. Det blir min første,og jeg gleder meg masse til den!! Og var hos jordmor i går for å høre hjertelyden, så jeg er i hvertfall trygg på at det er fullt liv inni magen min!!! =)

I følge de nye retningslinjene skal man visst egentlig bare ha en kontroll før ultralyd, og så neste kontroll en drøy måned etter ultralyden (tror jeg det var), så du ligger da ikke så dårlig an i forhold til det :-)

Så lenge legen har sendt inn søknad om fødeplass får du nok snart innkallinga, men du kan jo kanskje sjekke med legen for sikkerhets skyld, at det er blitt sendt inn?

Har fått time til ultralyd 19. juni. Da er jeg 17+6. Gleder meg noe enormt og tenker på det hele tida, rart det der! :-) Hadde en tidlig UL i uke 8 grunnet at jeg er prøverørsbefruktet og fikk se hjerteslagene til nurket. Gøy!

Vi vil veldig gjerne vite kjønnet og selvfølgelig se at alt ellers står bra til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...