Gå til innhold

Lege Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp meg noen! Dette er utrolig dumt, og jeg vet det. Jeg tror jeg er forelsket i legen min! Han er den mest sexy mannen jeg kan tenke meg, og jeg drømmer om at vi har sex om natten. For ikke så lenge siden var jeg der, og tok gu, og da tenkte jeg: HJELP! Tenk om jeg får orgasme! Var ikke forberedt på at jeg skulle ta det, for var overbevist om at de hadde slutta med dette. Men det verste var at han fleipet og sa: Dette gleder du deg vel sikker til du! :) Dette er ikke noe unormalt at han kan si, for vi har en slik tone oss imellom. Dette syns jeg har blitt litt ubehagelig, i forhold til at mine følelser har blitt slik. Signerer med anonym nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kansje du burde prate me noen andre om dette enn akkuret her på 1 trimester?? bytte lege var jo ingen dum ide...

Skrevet

her er det vel rom til å ta opp alt mulig? Vel, bytte lege høres jo også fornuftig ut, men du må jo også se nærmere på hvorfor du har begynt å forelske deg i andre og ikke i partneren din? Har dere problemer i forholdet som gjør at du ser andre steder? eller kom det plutselig over deg denne forelskelsen? Det å være gravid, noe jeg antar at du er, fører med seg mange hormonelle forandringer og man kan bli veldig forvirret. Prøv å tilbring mest mulig positiv tid sammen med partneren din, bytt lege, og tenk igjennom hva det er du vil. Evt ta det opp med partneren din.

lykke til. mulig du får mer respons på skravlesiden dersom det er et reelt problem for deg og du ønske rmange innspill.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...