Gå til innhold

hengepupper!!! :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter graviditeten er puppene mine helt forandret.la på meg over 20 kg, og nå er de begynt å henge skikkelig.

Tror kjæresten er lei over at jeg klager på de..Samtidig vil han ikke at jeg skal operere..Jeg snakker om å gjøre det etter ammingen,men vil jo ha flere barn-og amme de.

Er redd for at puppene skal bli stygge eller vonde etter operasjonen,så vet ikke om jeg tør.

Flere som sliter med dårlig selvbilde pga puppene? Eller bryr dere dere ikke om at de henger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen i klubben :-(

Skrevet

Mange medlemmer i denne klubben ja, å det blir stadig økende medlemskap!

Lurer litt selv på operasjon....Men har ikke peiling på hva noe sånt innebærer eller pris...hva koster sånt da tro????

Skrevet

Uff ja..... Frykter de skal henge enda mer når jeg en dag kommer meg ned i matchvekt og har sluttet å amme..... For nå er de STORE og fulle av melk.

Tenker tanken på operasjon jeg også, men får vente å se hvor "ille" det er når ammingen er over.

Skrevet

Pånklinikk stokka koster brystløft 27 000

Brystforstørrelse 28 000

Har send bilder inn til vurdering jeg. Han ment at puppene mine ville bli bra med kun løft :-)

Skrevet

Har akkurat operert av samme grunner som deg og er helt ufattelig fornøyd. Endelig spretne pupper igjen, noe særlig vondt gjorde/gjør det ikke heller. samboer er også happy, hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...