Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går der ann å lage SeaBand sjøl? Tenkte å flette/knyte tråd med ei klue i midten. Eller er det noko spesielt med dei me får kjøpt? Kommer meg ikkje på butikken i dag, så dermed må eg venta heilt til fredag :-( Eg er kvalm no!! :-(

Håper noken veit! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d kan jo alltids ta en slikt strikk som man har i klær å feste en kule eller lignende på innsiden å den...

har hør om ei som brukte hårstrikket til dattra si, den hadde noe pyntekule-greier på seg=)

Skrevet

Funka ikje på mæ, har krangla mæ te afipran kvalmestillende hos lege i dag. Bli så sliten av kvalme.

Skrevet

ÅÅÅÅ de hjelper på meg !!!

Skrevet

Hei

Jeg er bare på besøk fra 2.trimester :) og jeg har brukt sea band. Det er ikke legen siden jeg tok de fra meg og på meg hjalp de som bare det. Hvis jeg var kvalm på det verste så tok jeg de på og kvalmen ble borte etter 15 min. Kanskje det var noe psykisk men samma det bare jeg ikke er kvalm :)

Tror nok det ikke går an å lage de selv, på mine er det strikk med en plastikk kule og i den kulen er det en magnet. Men det skader ikke å prøve :)

LYKKE TIL

Skrevet

Sea band fungerte ikke for meg. Men det gjorde akupunktur! Har hatt 5 behandlinger, sist 3 dager på rad, og i dag har jeg hatt det såååå fint! Litt kvalm på morgenen som jeg tok med varm te, og senere med vafler for å dekke meg mens jeg var i byen. Hadde jeg ikke hatt behandlingen hadde jeg nærmest var sengeliggende, og bare ønsket å sove meg gjennom ukene. Men istedet har jeg hatt en fantastisk dag sammen med datteren min på 20 mnd og mannnen min :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...