Gå til innhold

Sex ved EL. :( Trenger hjelp, jeg

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det være så vanskelig? Bare fordi vi vet jeg har EL så blir det helt unaturlig for oss å ha sex. Vi blir klossete og det er vanskelig. I går fikk jeg bare et "jaja, du får hoppe på, da"!!! Det endte med at jeg sa nei, dette fikser jeg ikke og så fikk jeg ikke sove hele natten fordi jeg ble så stressa. La an på typen i dag morges og hadde sex da. Så fikk jeg endelig sove litt...

Vi har ikke så masse sex ellers heller og jeg er litt klønete når det gjelder å forføre mannen min (både under EL og ellers). Ting blir bare 10 ganger verre når vi "må" ha sex! Og jeg blir kjempefortvila hvis vi ikke har det rundt EL. Jeg syns det er vanskelig å snakke om det og unngår det så sant jeg kan fordi det er sårt for meg. Jeg føler meg alene hele babyprosjektet innimellom og skulle ønske han tok litt mer initiativ og spurte. Og at ikke det alltid er meg som må ta initiativ til sex.

Det merkelige er at ellers har vi det kjempefint. Mannen min er både romantisk og omtenksom. Kommer gjerne hjem med en overraskelse til meg og koser på meg når han får sjansen. Skjønner ikke hvorfor dette skal være så vanskelig...

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9317004-sex-ved-el-trenger-hjelp-jeg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

typen blir å kjempe stressa når han vet jeg har el og d blir vanskelig får han "å komme". Jeg skal la være å fortelle han fremover når jeg har el får da slapper han mere av. og da blir det mere naturlig. Du kan jo får eksempel være litt sexy for han da, når DU vet (ikke han;)) el er der, og så kan han ta steget videre. Får da er det jo kun deg som gjør at han vil til sengs, ikke målet om et barn;) da slapper kanskje du mere av også, og føler ikke det blir anstrengt for han heller..

huff dette ble rotete, men håper du skjønner;)

Hei Nenoda.

Jeg skjønner hva du mener, jeg føler meg ofte litt klønete selv når det gjelder slike ting. Men min erfaring er at det ikke er så mye som skal til for å få ham igang. Jeg er ikke helt typen til å sprade rundt i nettingtruse og blafre med øyevippene, om du skjønner hva jeg mener. Hehe!

Når det gjelder det at han ikke spør om babyprosjektet kan du jo fortelle ham at du ønsker at han skal være litt mer deltakende, feks spørre deg en gang iblant hvordan du har det. Jeg tror det er lett for de å føle seg presset, kanskje han skjønner at det er et sårt tema for deg, og derfor vil prøve å unngå det. Slik du beskriver ham høres han hvertfall ut som en snill og god mann som er veldig glad i deg. Jeg tror det ofte ikke er helt lett for dem å vite hvordan de skal forholde seg til ting, og at de da trekker seg litt unna. Min erfaring er hvertfall det, og at det hjelper om man selv forteller litt om hva man ønsker og trenger.

Oj, dette ble visst langt:) Men jeg ønsker deg lykke til videre, du fortjener en liten spire snart.

Klem

Annonse

Tusen takk for svar. Fikk snakka litt sammen i går. Tror egentlig ikke jeg kommer til å klare å holde helt tett om når jeg har EL, men kan iallefall prøve å minske presset litt. Vi prata i stedet om hva vi kan gjøre for å ha sex mer regelmessig gjennom hele syklusen og det kan hjelpe oss ganske mye tror jeg.

Jeg har aldri stressa så fælt med hele babyprosjektet før. Men nå kjenner jeg at det begynner å gå inn på meg. Må roe ned før det tar helt overhånd her.

*Krysser fingre og tær for at det ikke er så lenge til vi kan slutte helt å tenke på eggløsninger og pp'er!*

Mange gode klemmer til dere her inne :)

Hei! Jeg tror dette er ganske vanlig. De stakkars mannfolka får nok litt prestasjonsangst, også gir det seg uttrykk i dumme kommentarer! Jeg tar EL-test og sier ingenting til mannen min. Da blir det mer naturlig og ikke pga at vi MÅ. Stå på, dette går bra!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...