Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Lurer på en ting..har dere med pute eller, hvordan gjør dere det? Har lyst å ta vesla med på kafè ol.,men får ikke til å amme sittende uten masse oppbygning av puter rundt meg.. hehe, som å sitte i en borg.. tips?
MammaDilla Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Ammer jeg på venstre pupp, så legger jeg venstre fot i over høyre og motsatt.. Er jo litt tungvindt men går greit.. Du kan jo sikkert finne et ammerom å amme på før du går på kafe dersom du er på et kjøpesenter..
*Isabell* Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Jeg gjør som henne over legger ene foten over den andre, eller setter den på stolen ved siden av vist det er mulig:) prøv degfrem litt hjemme kanskje først:) går så fint skal du se:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 16. mai 2007 #4 Skrevet 16. mai 2007 Gjør som de andre her, i tillegg til at jeg bruker babydyna, som alltid er med i vogna (enten den er i bruk eller ei)
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Hadde samme problemet. I begynnelsen tok jeg bare vogndyna under og kanskje jakka mi (disket) og satt i sofa el stol med armlener. Man må bare hoppe ut i det, så blir man flinkere etterhvert. Følte meg dum og mislykket når han beg. å gråte el ikke fikk til, men det gikk seg til.
mumbo Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Det går lettere etter hvert som dere begge får mere trening. Om en stund kan du sitte uanfektet og amme på en høy krakk uten ryggstøtte.
Anonym bruker Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 hehe! takk for oppmuntrende svar.. vi får vel bare hoppe i det og prøve!! uæææ
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 Jeg skjønner hvordan du har det! Tenkte mye på det selv, men en dag ble jeg plutselig nødt til å hoppe i det, og det gikk veldig bra! Går greit så lenge det er venstre puppen i hvert fall. Du kan jo bare øve deg hjemme først hvis du vil. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå