Gjest Skrevet 16. mai 2007 #1 Skrevet 16. mai 2007 Lurer på hvor/hvordan bagen skal festes i vogna?? Det er vel ikke bare de 2 trykknappene (på de reimene) som skal holde den på plass? Eller? Jeg finner ikke ut, hihi...
Sivalur Skrevet 16. mai 2007 #2 Skrevet 16. mai 2007 Jeg har den vogna men har igrunnen aldri festet bagen jeg.... når jeg brukte bagen så tok jeg den jo med inn og da var det greit at den var løs, lett å løfte opp... Var aldri noe problem heller, en gang i en bratt bakke begynte bagen å skli litt, men da holdt jeg den igjen og fikk snudd vogna (har vendbart styre).
Gjest Skrevet 16. mai 2007 #3 Skrevet 16. mai 2007 Hmm okei.. Jeg tenkte at hvis jeg skal ta bussen er det jo litt skummelt at den ikke sitter fast, hvis bussen bråbremser eller noe.. får vri hjernen litt til jeg da;)
Sivalur Skrevet 16. mai 2007 #5 Skrevet 16. mai 2007 Der har du et poeng... aldri tatt bussen jeg, tatt tog et par ganger, ellers bil. Men hvis du fester den med de trykknappene og i tillegg har på trekket, og så må du jo selvfølgelig sitte ved vognen og ikke lenger bak i bussen - så burde det vel gå bra? God tur.
Storebror & Lillesøster Skrevet 16. mai 2007 #6 Skrevet 16. mai 2007 Det har jeg aldri tenkt på,bruker bil med sikkerhetsnett,så jeg drar den ut og inn hele tiden,den sitter jo ikke så løst...
Nicita73 Skrevet 16. mai 2007 #7 Skrevet 16. mai 2007 Har den jeg også, aldri tenkt på det å feste baggen, går det ann? Har ikke hatt noe problemer med at den har sklidd ut.
Hyacinth Bucket Skrevet 16. mai 2007 #8 Skrevet 16. mai 2007 Jeg fester de 2 reimene med trykknapper og i tillegg fester jeg med (hmm... hva skal jeg kalle den da???...) den "stoffreima" med borrelås under baggen (i fotenden) fast i selve vogna; det som blir fotholder når du gjør om til sportsvogn. Skjønte du hva jeg mente?? Ikke lett å forklare ;-)
*Sjokomelk* Skrevet 16. mai 2007 #9 Skrevet 16. mai 2007 jeg fester den akkurat slk som du gjør (beretta) tror det er bare de reimene med trykknapper også stoffreima seff som skal festes ...
♥2 små gull♥ Skrevet 16. mai 2007 #10 Skrevet 16. mai 2007 Nederst ved fotenden på bagen (under) er det en sort stropp med borrelås, den kan du feste rundt den greie som støtter bena... hvis du skjønner hva jeg mener... da sitter den hvertfall LITT fast...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå