Gå til innhold

Trenger noen tips..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår har en del kolikktendenser. Har vært mye bedre i de siste par ukene men nå har det tatt seg opp litt. Hun har vært enkel å legge om kveldene da hun endelig har roet seg. Da har hun spist og sovnet ved puppen. Men nå etter kveldstell så kanskje hvis vi er heldige så spiser hun litt men så begynner hun plutselig å hylskrike under måltidet og da holder hun det gående i 2-3 timer på kvelden. Vi har begynt å ta kveldsstell tidligere i tilfelle hun ble overtrett, men det resulterte i at hun holdt på lengre. Når vi klarer å roe henne og hun sovner, så legger vi henne men hun våkner som regel etter kort tid og da starter vi på nytt. Slik holder vi på til hun er utmatta og sovner tilslutt... Klarer å ro henne med rennende vann ved vasken på kjøkkenet. Og vi står der som regel i ett par timer om kvelden for tvert vi slår av vannet, så starter vi på nytt. Hun har begynt å ikke sovne før over 23 tiden på kveldene nå istedet for 21-22 tiden. Vi starta kveldstellet litt over 20 tia i går og hun begynte med hylinga i 2030 tia. Vet ikke helt hva vi skal gjøre:(

Mor og far blir slitne ja.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere kan prøve å gi litt sukkervann når hun begynner. 1 dl kokt vann og 1 ss sukker (øk til 2 ss om ikke det første virker). Dere skal bare gi 2 ml av dette.

Skrevet

Uffda, dette hørtes ikke moro ut. Lille jenta vår får noe som er det samme som Minifom,men det er engelsk..det hjelper masse på luften i magen. Men hun har også treg mage og kan plutselig skrike når hun spiser.. jeg ammer hun, men av og til får hun tillegg som siste måltid om kvelden, vi hadde glemt å ha malt i så mulig det gjorde magen ondt, nå har hun fått det i og virker som hun har mindre ond mage.

Men om deres skriker i 2-3 timer er det jo mulig noe kolikk , og i min vennekrets har Kiropraktor hjulpet utrolig bra! Du kan jo også prøve gi hun sukkervann, det er lindrene på smerter... jeg fikk en oppskrift på å koke opp vann, ta så 2 dl av det og bland i 1 ss sukker.. kjøl det ned til lunkent og gi hun ett par ts. De skal ikke ha det kaldt, hvorfor må jeg si jeg ikke aner hehe

LYKKE til , håper dere får roen tilbake !!

klem

Skrevet

Heisan og takk for svar. Sukkervann har hjulpet noen ganger og noen ganger ikke. Uansett så får hun det når det står på. I dag begynte jeg med minifom og skal prøve det til over helgen. Hvis ikke tror jeg at jeg kontakter kiropraktor. Hørt mye bra om det. Deres erfaringer om det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...